Küçükken gözlerim çekik miş şimdide öyle ama biraz daha büyük sizce tatarlara mı benziyorum? tatar sanıyorlar şimdide :D Küçüklük fotom
i*hizliresim*com/X2BR1D*jpg yıldızları düzeltin :D
i*hizliresim*com/X2BR1D*jpg yıldızları düzeltin :D
kardiş resmine baktım o kadarda değil. sen japon görmemişsin. ben ergen zamanlarımda yolda giderken kızlar osss diye saygı duruşu gösteriyorlardı. ciddiyim. şimdi bende toparladım gözleri. nasıl oldu bilmiyorum ama artık japon değilim :)
çok çekik değil ya hafif kavisli gibi. bakışların çok değişik (iyi anlamda)
bence o kadarda çekik değil
Cevap
3Cevap
Hiçte tatara benzemiyorsun bence
sarışın oldugundan pek benzemiyorsun
Bana benziyosun bro daha cok
Alakası yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar