KODUMUZ BOZUK
Yüzde gamze olayı kusurmuş :D Benim tek taradta gamzem var neden diğer tarafta yook. Ateizler açıklayın?
KODUMUZ BOZUK
Gamze bazı insanlar gülümsediğinde yanaklarında, alttaki et nedeniyle, oluşan derideki görülebilir çukurdur. Ölü hücrelerden dolayı yanakta çökme meydana gelir.
Gamzeler genellikle toplumlarda çekici bulunurlar. Bebekler sıklıkla gamzelidirler, daha sonra bunlar kasların yaşın ilerlemesiyle birlikte uzamasıyla genelde yok olur veya belirsizleşirler. Sonuç olarak, yetişkinlere göre gamzeler genellikle hoşluk ve masumiyet işaretleridir.
:DDD bilimsel acıklama :D
Türk işi işte :D:D:D
gamzende uyumak isteyen bir yağuşuklu cengaver elbet olacaktır:d
Uyumayı geçtim. Gamzene gömsünler beni ne demeek laaaan :D
gamze iyidir hele hele adı gamze olan kızlar daha bombastiktir. gamzen uçsuz bucaksız mağara olsa meşalesiz dalarım derinliklerine:D
hahahaha :D abartmayınız :D
Benim dudak, yanak gamzelerim var. Çok merak ediyorum bu gamze'ye kusur kavramını bulan mahluk nasıl bir kıskançlık içindeymiş.
Kıskanç profesörler:D:D:D
Her guzelin bir kusuru vardir sonucta -,-
Hatasız kul olmaz, kusursuz güzel olmaz :D
Heeeeeeeeeeeyt :D efkarlandım :D
Cevap
21Cevap
Evet kusurdur yuz kası ozurlulugu demekki senin tek tarafin ozurlu sukret :D :D benim iki tarafimda ozurlu :D :D :D
hahhaha :D sevinsemmi üzülsemmi bilemedim :D:D:D
benm gözümün yannda var iki yanağımda çenemde 2 hafta önce fark ettim sırttımdada var böyle kusura can kurban :))
Senin bir tanesini alsakta ben sağ yanağıma kondursam :D
sırtımdakini veriym kimse görmüyo zaten :D :D
Olabilir hangisi olrsa :D:D:DD
tamam hemen :D
gamze güzeldir be:) kadına çekicilik kazandırır bana göre:)
Öyle ama tek taraflı olunca saçma:D
Hoş kusur :D
hep yan profil fotoğraf çekilirsin olur biter.
eldeki malzemeyi kullanmak lazımmmm.
ama iyi ara ya oralarda bir yerlerdedir :S
Ya biri bana dediki ben ölünce gamzene gömsünler. Sanırım geberdi gömdüler :S
ahhhaaha çok iyidi bak bu :D
profil neden gizli takip ederdim?
İşte bu yüzden gizliyim:D
abazalıktan değil kaliteli paylaşımlardan yorumlardan ötürü demiştim ben. yanlış anlaşılmadım umarım :S
Nasıl yani anlamadım :D ne kaliteli
paylaşım soru cevap muhabbet
Takılmıyorum burda:D
biliyordum :) gamze aslında bir kas kusurudur ama çok sempatik bence :)
Böyle kusura can kurban :D
benim sol yanağımda minicik belli belirsiz bir gamzem var çok nadir belli ediyor kendini bazen onu çıkarabilmek için neler yapıyorum ama belli olmuyor deli miyim ne :D
gamze çoks everim
ahhahaa :D aynı şeyi bende yapıyorum sağda bir ümit vardır diye:D
Bende de yok lan bir taraflı benim de. Ateiz dostlara kolay gelsin...
Hahah :D solda var sağda yok
Benim de öyle o. O
Burcun ne :D::D
5 Mayıs noluyo bilmiyom ki boğa mıydı pek ilgilendiğim konu değil :/
:D ikizler bende:D
Aa ne güzelmiş :) neymiş ikizlerin özellikleri ayaküstü öğreneyim bari :)
İki yüzlü derler ama alakası yok :D deli ruhluyuz, aynı anda birçok işi yapabiliriz ve zekiyz :D:D
Aynı anda birden çok iş yapmak şizofreni sebebi lan :D dikkat et aman ha.. İyiymiş.. Öğrendiğim iyi oldu :)
Ciddimisin :D mesela ben hem yemek yerim ders çalışırm aynı anda tv izlerim ve telefonla uğraşrm hiçte kafam karışmaz neym lan ben :D
Ciddiyim tabi :D insan dışı varlık o. O
Of lan suphelenmeye basladm :D
Dünya yeterince kafayı yemişle uğraşıyor... bir de sen eklenme bence... Ahaha :D
Olamam ben şizo :D
Ben de sen gibiyim ama ya birden fazla işi yapıyorum aynı anda. Ama ben şüpheliyim kendimden 😞
Şizofren oldugundan süpheleniyosan değilsn cnkü süphelenmeeyenler sizoymus zaten :D kabullenmeyenler yanı :D lan o zaman ben sizofrenim
Ahahaa ulan.. Gülceğim yoktu sabahın köründe.. Neyse ben uyucam artık zaten günde 3 saat uyusam iyi diyorum..
İyi uykular:D
Uyku mu.. Kim... Ben mi.. Yanlış geldinz burdan düz devam edin sağdan ikinci kapı :D ahdhahdjakna
bende duydum. bir vitamin eksikliğinden kaynaklanıyomuş.. varsın eksik olsun.. allaha şükür iki yabağımda da var :))
Bende orta derece sanırım :D
Kusur derken? Kotu anlaminda kusur mu? Gamzeli kizlara laf edenleri bir yere toplayp yakalim
Kusurmuş işte :D
Tebrk:D
ne kusuru mayk, bence büyük bir ayrıcalık, Tanrının lütfu.
Hey maayk versene borç
Kas liflerindeki gelişim bozukluğundan güzel bir kusur :)
Kas liflerimin yarısı bozuk :D
Senin kodun bozuk :D:D:D
benimdemi kodum bozuk lan yok v_V hem ben gamzemi cok seviyorum, ama dilara olsaydı daha güzel olurdu :D:D ama benimki sadece gülünce cıkıyo mk :D
ahahha :D gülünce cıkacak zaten :D
ahh benim kusurum da keşke yanağımda olsa çene gamzesi nedir yaaaa delirticek beni
O soruyu soran dengesizi gördüm :D çenede gamze olmaz. Biz ona popo diyoruz çenenin poposu var diyoruz
Kötü değil ya yüz gamzesi
:D normal adı çene gamzesi bel gamzesi de varmış onu da yeni öğrendim neyse popo diye kibarlaştırmana gerek yok döt diyebilirsin :D tek mutluluğum kirk douglas gibi değil :D
:D:D:D:D döt neee yaaa o da kibar değilmi:D g*t diyelim kısaca:D
her türlü sansür konuyor yıldızdansa döt daha sempatik duruyor en azından :D:D
Dur bir deniyim:D
g*t
knuluyoms ciddenÇ:D
O gamzesi olmayip, gamzeli olanlari kiskananlarin bir tarafindan uydurmasi. Cok tatliyiz^-^
Çook şekeeriz :D
renkli göz de öyle. gamze hücre eksikliği, renkli göz ise pigment eksikliği. ama güzel kusurlar bunlar :)
Hoş kusur :D sen hukuktangugukmusun :D
Bilimsel yönden yaklasayim. Güncellemeye baktimda akraba evliliği misin?
Yok değilim ya. Gece kafa yaptı sanırım bende kendimden böyle şeyler beklemiyodum :D
Şaşırdım :D
Ya düş kırıklığına uğratıırım öyle :D
Kibarlığa ne gerek var. Hayallerime s. çtın zalım -_-
Pembe sçıyorm ama şanslıısın o yönden düşün
Vay mk siz s. çıyor musunuz. Nolamaz
2 yılda 1
Vay vay vay. Çok garip :/
Tamam neyse birazdan boku cıkıcak olayın :D
Çoktan çikmadi mi :D
Ooooooo çktı :D
B. ktan muhabbetin sonu kb :D
gamzelim benim şöyle bir gamzeli sevgilimiz olmadı tek gamzesi olsada yeter:)
:D:DD inan o kadarda etkili olmuyor:D
hımmm :)
Benim belimde var, ama yanağımda olmasını çok isterdim, değerini bil bence. :D
gamze iyidir güzeldir. şirinlik katar kıza
Yarı şirinim :D
iğrenç bir espiriydi ya :S :D: D
Espiri bilee değill kusucam böööögh
ıyk
Ayy bn ateiz degilim aciklamiyim mii o. O
Açıklamalısın :D
Hahhahahaa :D mantıklı :D
gamzenin neresi kusur la
Öyleymiş genç
Kanıtlanmış bilgi:)
Of yüzdeki gamze kas eksikliğinden kaynaklanıyomuş. Bu kanıtlanmış bilgi. Anladınmı?
Burdaki bir bebe bana artislik mi yapıyor:D ahahahh. Cevap bile vermemem gerek aslında.
Gamze denen şey yüzdeki bölgesel ölü hücrelerin varlığından dolayı oluşur. O bölgedeki hücreler ölü olduğundan dolayı esnekliğini kaybeder, yine hücre ölü olduğundan hacmini de kaybeder (hücrelerin büyük bir kısmı sudur ve ölü hücreler de su tutmaz). Bu sebeplerden dolayı güldüğün zaman o bölge çöküntülü görünür.
Ama gamze kızları bebeksi güzellikte gösterir. Bu da gamzeyi bir kusur olmaktan çıkarır.
Ama böyle bir tavıra sahipken seni gamze de kurtarmaz canım;) Sana "büyük kusur"unla mutlu yaşamlar.
:D ay sağol :D
Şu ateistler açıklayın muhabbeti sıkmadı mı artık.
Valla ilk defa kullanıyorum beni mazur gör :D
2 tarafta da var ben kusurlu mu dogdum simdi mk :D
Kusurmuş bu :D
vaaay :D:D:D
bu soruyu goren ateizler çarpılır kesın kanks
Eheheheyt :D açıklayamayacakları bir soru :D
Bunun neyini açıklayacak canım?
Neden tek tarafff nedeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :D
Takdir-i ilahi :D
Ateiz degilim aciklamiyorum ben ozaman ;D
Hahaha :D
atayıstlar felç oldu mk :D
Böyle ters köşe yaparım işte:D
:D :D
Anladık gamzen var gizli kız
Gizli olmak en iyisidir
gizli kalmaya devam o zaman ✌️
Yaşasın gizli kullanıcılar ✌️
benimde var bitane kusurluyum kanks :(
Benimde tek taraflı:D
Biliyorum varmış :D
https://i.hizliresim.com/nY53DM.jpg
aynısı hmde :P
iyi:D
seni görüp ibret alsınlar diye öyle olmuşsun
Bu sorudan sonra ateizler namaza başladı
gamze ne tarafta
Solda :D
foto çekip at sadece gamzeni inanmam yoksa
Varda atmam :D
tombiş mi yanagın :D
Yok ya zayıfım :D
facende attıgın fotoyu buraya atınca noluyor ısırırlarmı seni :D
Facebook'um yok :D
dışarı çıkıyorsun o kadar insan görüyor seni :))
O doğru dicem ama :D sürekli gezen tiplerden değilim :D mesela 3 haftadır bir kere olsun çıkmadım dışarı :D
o ramazandandır :) bu kadar yazdım özelden yollarsın artık :)
Ramazandan değil :D normaldede hiç çıkmam :D yok :D
ya bırak ya yalancı pis seni :D
Ciddiyim
gamze iki taraflı olur tek değil
Ciddiym tek tarafta var :D
banane inanmam :))
inanmaa ahahhaaha :D
ama şimdi boyle bir iddaada bulunuyorsan kanıtlamalısın bence yani şahsen :)
Sen inanmasanda olur :D
aaa gene yazmıs :D valla bilemicem ogrensem bir zararı olmaz sanki
:))))
.
:DDD
Ben biliyorum cevabı
Aferiimm kızımaaaa
Ateist değilim ve sorunun cevabı bende :)
O zaman dua edelim :D
Bence oraya anne karnındayken meteor çarpmış ve orayı çökertmiş
Hahaha :D olabilir :D
şizofren...
Şizofrene bağlamayı nasıl başardın genç :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar