Koltuk altı tüylerine ağda yapmak deri sarkmasına yol açar mı?

Arkadaşlar öncelikli amacım temiz olmak yanlış anlamayın. koltuk altı tüylerimden kurtulmak için ağda yapacağım ama geçen internette bununla ilgili bir yazı okudum, koltuk altına ağda yapanların ileriki yaşlarda sarkma ve buruşma sorunu oluyormuş. Epilasyon makinesi de çok can yakıyor tahriş ediyor diyorlar ama pek çok kişi bacaklarını, koltuk altlarını epilatörle alıyorlarmış. Bir tek bikini bölgesine ağda yapılıyormuş kararsız kaldım. Ben normalde jiletle alıyorum ama jilet mahvediyor ve sürekl, kesiliyor :( sizce ne yapmalıyım? ağda yapabilir miyim yoksa annemin epilatörünü kullanmalıyım? Yardımcı olabilir misiniz? İyi akşamlar...
Koltuk altı tüylerine ağda yapmak deri sarkmasına yol açar mı?
Cevapla