



Bunlar bize göre değil ;) sabah uyanıp rop-dö-şam-brel giyip sonra tarhana çorbası içtiğimi düşününce komik geldi ve tüm konsantraşlosyonum dağıldı 😜 Şimdi topdöşambreli çıkarıp üstümü değiştirip konsantrenistasyonundan Söğütlüçeşmede insem kaypak kaypak yürüyen bir ördek 🦆 avlasam sonra eve gelip portakal soslu Pekin ördeği yapsam ve ropdöşambrelimi giyip öğle yemeğinde ördek yesem tamam olur =)) olur mu?

Silikonlucügötü :)
İşte hayallerimi süsleyen kadın =)) Boşanırsan haberim olsun..
Bende gül gibi geçinip gidiyordum ama akacak kan damarda durmuyor ;)
Boşan demedim, boşanırsan dedim... Arada çok fark var, adi biri değilim ve adi biri olmadığını anladığım için boşanırsan haberim olsun dedim ;) Sana göz koydum anlamına gelmiyor.
Beklediğimi de söylemedim =)) haberim olsun dedim sadece ok?
Ama artık haberim olmasına gerek yok çünkü ikinci planda kalmayı kabullenemem :)
Üzülmekte haklısın çünkü Ne kaybettiğini bilsen intihar ederdin belkide ;)😎
Kullanmadım hiçte kullanacağımı sanmıyorum 😀
Zengin görünmek istememde. Nasip işi düşündürdü. Nerden bulunur bu meret 😀
Neyse ya. Kalsin ben böyle iyiyim 😀Esofmanlarim bana yetiyor
Şaka yaptığını söyle lütfen 😀
😂😂
Sakıp sabancı ve ailesi
Cevap
12Cevap
Robdesambir i o kadarda cumle icinde kullandim ogreneyim diye bumuhmus?
Guzelmis bir ara bulursam alirim. Nerde giyiliyor bu?
ben trençkot giyerim dostumm röbb hulusi kentmen işi 🤣
Çok eskide kalmadı mı bu yahu 😂
haaaayyyiiiiiirrrr ceket komlek dercihimdir
Şunu giymeye üşenirim..😂
Önceki soruyu kaldırdın mı sen?
Haklı olduğun konuda bile haksız sensin, sitenin genel düsturu bu.
Hesabı şikayet etseydin.
Profile giriyorsun. Orada şikayet et diye seçeneklerde var. Özel mesaj ile rahatsız etme seçeneği
şu an lateks konyağımı açtım robdöşambr'ım ile otuyuruyorum purom eksik :)
Kokoşluğun da nesine ozenirsin bilmem
Hİç sevmiyorum bunları
Neden
Kullanıyorum ve parali olduğum imaji veriyor 😂
Kesinlikle 😂
2500 tl benim ki😂
Onun adı löpteşamburt değil mi ya?
Zenginseler kullanılır büyük ihtimal.
Hayır
Kullanmam
Ben bro
2 ye 1 metre havlu neyime yetmiyor
Yoq😅
hiç benlik değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?