Kızlar, koltuk altı ve bikini bölgesi tüylerinizi neyle ve nasıl alıyorsunuz?

Arkadaşlar herkese günaydın :) benim tüylerim biraz fazla ve gür çıkıyor bu yüzden ben ağda yapmak istiyorum ancak sir ağda zahmetli olur gibi geliyor, ısıt, sür sonra çek... Epilatör kullansam batık olur mu acaba? Yoksa tam ve etkili performans sağlar mıyım? Kız arkadaşım askılı giyiyor onunkiler hep pürüzsüz ama bazen batık olabiliyormuş... Siz tüylerinizi nasıl alıyorsunuz? Epilatör kullanırken makineyi ne tarafa doğru sürmeliyim? Özellikle kızlardan yardım istiyorum bu konuda...
Kızlar, koltuk altı ve bikini bölgesi tüylerinizi neyle ve nasıl alıyorsunuz?
Cevapla