http://resimekle.tk/uploads/WP-20140621-006.jpg
http://resimekle.tk/uploads/WP-20140621-007.jpg
http://resimekle.tk/uploads/WP-20140621-008.jpg
canım çok beğendim çok yakışmış. pot duran yerleri olmasa idi daha güzel olurdu. bedenini tamamen sarması bedenini çok daha güzel gösterir. tayt pantolonları çok severim. bacaklarıma yapışmasını çok severim. ne kadar dar ve şık durursa benim daha çok hoşuma gidiyor
blog.mosmoda.com/.../pr_01_2671_max.jpg
www.kizlarhakkinda.com/.../...tayt-modelleri-2.jpg
canım sen beğendi isen sevdi isen ve bedeninde duruşunu ve rahatlığını sevdi isen almalısın
beni hatırlamana sevindim. teşekkür etmek isterim. sağolasın. her zamanki gibi anlayışlısın. kalbin çok temiz iyi bir insansın. canım sen zevklisin. zevkine göre giyinmeyi seversin. giydiğin pantolon modeli güzel sana yakışıyor.
acnım senin denediğin pantolonun tarzı duruşunu çok beğendim alamak isterim araştıracağım. şimdilik dar ve düşük bel giyiyorum giyimini rahat ve bana göre. uzun boylu olduğum için dar modeller giyebiliyorum yoksa çok düşüyor.
hatrını da sormak isterim. uzun zaman oldu görüşmeyeli.
Hocam pantolon konusuna hiç girmiyorum. En azından şu pembeyi çıkar, zaten kilolusun belli bıngıl bıngıl hiç hoş değil.
bence hoş durmuş. üstündeki yeşil tarzda t-shirtlerle gayet uyumlu olur (beyaz renk de hoş olur). ama en alttaki kolsuzla olmamış bence.
Bacakların daha ince olsaymış daha güzel olurmuş ama bu da iyi gibi, gömlekle falan daha güzel olur ama :D
Bol gibi, salaş bir gömlek olmalı kareli falan alsan iyi olur rengi de kırmızımsı bir şey olursa tamam bence :D
Ya açıkçası dar şeyin üstüne dar giymek kesinlikle iyi bir fikir değil güven bana :D Ama bol derken de çok bol değil sadece biraz salaş olsun işte :D
Tamam :D
Onu değil ama başka bir benzerini aldım ve deneme yaptım evde :P
https://resimekle.tk/uploads/WP-20140628-005.jpg
https://resimekle.tk/uploads/WP-20140628-006.jpg
Yok ya bu olmamış bence :D Yanlış anlamadıysam biseksüel veya eşcinselsin?
Yo hayır ayakkabıyla alakası yok ama ben bu renk pantolonları sevmiyorum ya :D
Sen bilirsin tabii kötü durmuyor ya sadece ben rengi beğenmedim sen beğendiysen sorun yok ama :D
Cevap
18Cevap
Duruşunda sakınca görmüyorum da, ama niye şort giymiyorsun? Hava sıcak. Bunu. Kısası varsa al. Ayağı dizden
Onu değil ama başka bir benzerini aldım ve deneme yaptım evde :P
https://resimekle.tk/uploads/WP-20140628-005.jpg
https://resimekle.tk/uploads/WP-20140628-006.jpg
güzel ama neyle kombin yapıp gıyceksın üstündekilerlemi
biraz daha bol olsaydı iyi olurdu ama güzel ya
spor gömlek iyi gider j
Kardeşim bole pantolonlar çok güzel B'nde bu tarz dar giyiniyorum güzel olmuş
Bence bayanlarda olduğu gibi erkeklerde de skinny giymek için biraz fit olmak gerekiyor. Erkekte normal kesim, düz paçalar daha karizma duruyor diye düşünüyorum ama hayırlı olsun ne diyelim :)
Cok guzel olmus yanlız o bordo csort olmamış üstüne gömlek felan hoş gider :)
Eşcinselein sanırım.. Erkek gözüyle bakarsak evet olmuş ;)
Bu skinny degil strech ama yakismis :) bence hos bir gomlekle cok guzel olur begendim ben :))
Bu ne be. Göz var nizam var yok yani yakışmamış kesinlikle.
bence güzel olmuş ama ayakkabının rengini daha çok beğendim ben. bir de merak ettim cenk ailenle olan son durum nedir?
özelde konuşmadık. sadece burada bahsettiklerin kadarıyla biliyordum.
Skinny jeans kadınlara inanılmaz yakışıyor, bitiyorum desem yeridir. :)
"Skinny jeans" diyince aklıma gelenler genelde ilk bayanlar olduğundan biraz konuyla alakasız bir yorum yaptım kusura bakma. Ben erkeklere pek yakıştıramıyorum. :)
Ne demek.
Iğrenç yaa dar pantolon giyen erkeğe erkek demem benn
Her türlü eleştiriye açık degilsen kimseye fikrini sormucaksin.
Işine gelmeyince laf salatası yapma plase
üstat pantolon a bişi diyemem de bel kısmında olan yağlar kötü... dikkat etmezsen kendine ilerde kilo sorunu yaşayablirsin...
Güzel ama kilo vermelisin sanki :/
Bana göbek kısmı göründü daha çok :)
Rica ederiim
bu skinny çok ski durmuş :P :S:S o ne ya kız gibi birde pembe eklenmiş şahtı şahbaz olmuş
açık pembe değildirde koyu pembedir. sonuçta ton o tonlarda.. kadın hatlarıyla erkek hatları farklı. erkeklere yakışmıyor böyle dar pantolon ya da t-shirt
Pantolona hiç bir fikrim yok ama ayakabıların şahenee
daha iyi bir tşörtle gayet de güzel olur
Rica ederim. mutlaka al ben çok beğendim :)
Bu web sayfası kullanılamıyor diyor. Web sayfası kendini imha etmiş olmalı.
Streçmiş, yumuşak ve esneyen bir kumaşa benziyor, az bolları 5-6 yıl önce pek çok kişi tarafından tercih ediliyordu.
Hafiften kilo var, aynı kumaş biraz daha bolunu alsan iyi olur, modeli güzel. :)
birincisi skinny pantolunu zayıflar giyinir eğer normal insan giyerse bayandaki tayt gibi durur :D ikincis casual giyin daha iyi durur
Cok dar erkege okadar dar ya da cok bol yakistrmyrm
dar pantln gıymesin erkekler o bizim beyler lütfen :)
ben erkekte sevmiyorum skinny. boru paça seviyorum ya da dar paça ama üstler cok dar olmamalı
oo güzel olmuş *-*
ben bunu dışarda bir erkekte görsem ıyyyy gayyyyy derim :D
Guzel :)
Mesaj atmistim zaten :)
Dar paça erkekte güzel durur da
bu ne şimdi?
Erkek için sağlıksız. Testislere hasar veriyor
Erkeklerin ulasamayacagi yerlere saklayalim o zaman ^^
Bu nedir ya? memeler kaç numero? :D çıkar lan şunu saf.
Allahini seven su pantolonlari toplatsin.
Yokya toplatmasın kızlara çok yakışıyor
Olabilir :D ben yırtık kot giyiyorum :) süper seksi oluyor üstsüz. Lachowski gibiyim maşallah
o ne ya , olmamış ki :/
:D şapşirik
Tatlı anlamında :D yazdığın yazı komik geldi ondan
pembe atletle olmamış be
kilo versen yeter bence :D ya da bir büyük bedenii
erkeklerde dar pek güzel değil
altı çok sıkı durmuş onun harici güzel :)
Skinny pantolonlara ölümmmm :-D
cdturk nedir lo. gaymısın
Çok tatlısın yavrum.. Yakışmış..
Afedersiniz..
arkadaş yuvarlak olmuş beyler bayanlar :)
yuvarlak insanlara saygı gösterseydim eğer. işte buna hata denebilirdi. sen neysen o ol özüne yakışacak hareketler yap. kimseden saygısızlık görmezsin merak etme :)
erkeksin okadar dar giyme hacii
bu kadarda gayım dıe bagrılmazkı
hakaret degıl gercekten tarz ve guzel drmuyor. gıymek ıstersen gıy ben sizi etkıleyemem ya sordun fıkrımı soyledım
özür dılerım kırmak maksatlı yazmadım canım
Pek olmamış gibi ama tercih senin yine :S
çok dar ya bir erkek için ama modeli güzelmiş
Yakışmadı kardeş. Çok dar bunlar.
Çok kötü ya :D
Öyle geldi bacakları aşağı kısmı çok dar orantısız duruyor
iğrenççç. s
Hiç hoş değil.
yakışmış yakışmış :D
doktor bu ne?
o pempeli o ne ya topmusun sen gardaş
t shirtte zaten beyaz demi angus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar