Ühüüü :'( omuzlarımı hiç sevmiyorum?

arkiler omuzlarım çok geniş ve dik. o yüzden hiç hoşuma gitmiyor. bir kadın olarak kendime yakıştıramıyorum. sizce çok mu kötü bir kadının omuzlarının geniş ve dik olması?
Ühüüü :'( omuzlarımı hiç sevmiyorum?
Cevapla