Güncellemeler
+1 yıl
neredeyse herkes bana sormuş sen ic camasiri giyiyor musun diye arkadaslar ben aciklamaya giydigimi yazdim ama sanirim cogunuz aciklamayi okumamissiniz 🙂 olsun sorun degil ben yine yazayim ic camasiri giyiyorum ve seviyorum.


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Yorumlara bakıp abazaların gitmediğini duymamak için aşağıya kaydırmıyorum.
niye giymeyelim tabi sıcakta zor oluo ama napcen mecbur
bazilari giymiyo hicbir zaman gercekten nasil oyle duruyorlar sasiyorum
dışarıdan nasıl görünüyoruz demiyorlar mı ortalık abaza kaynıyor
aynen ha
tamam yani öyle kapalı giyinmeyi seven biri değilim ama burası türkiye olcek şey var olmicek şey var
turkiyede olmasaydik bile yani bir insanin kendine karsi dusuncesi olur acaba goguslerim uclari itici duruyor mu baska yerlerim belli oluyor mu diye yani 🙄
ülkesinden değil de şey olur mesela tatile çıkarsın bir adaya falan istediğin gibi giyin rahatça çünkü ortamda herkes o şekilde olur zaten.
Aynen katılıyorum size
@otcukiz nickin otçu kafa yapıcı şeyler mi kullanıyorsun?
@Emreesk26 yoo çay ticaretiyle uğraşıyom
@otcukiz iyi bakalım
@otcukiz takip atar mısın
Bu soru ne ya :)) delirdin mi. napcan don giyip giymediğimi.
Dongi dongi şarkısını yoluyorum giymeyenlere.
Nıckımden belli değlmi dicem olmıcak :))
Erkekteki don niye dedemin donundan o iç çamaşır mı şimdi 😂
Çoğu zaman giymeyi seviyorum ama giymeden evden çıktığım çok oldu
Nefret ediyorum. Evde giymemYazın da şortun altında giymem
Bazen evet bazen hayır
Bazen kot altina giymeden cıkiyorum
kotla nasi duruyorsun oyle 🙄
Ne varki simdiki kotlar elastik sonucta
Evde zaten yaz lari ya boxer bazen oda yok, yanliz olmanin rahatligi
ne biliyim ben giymeden rahat edemedigim icin ve her daim giydigim icin bana bir acayip geliyo giymemek 🙄
Ya herzaman degil tabiki dısarida plaja giderken veya gelirken genelde
Sen tayt altina giyiyormuusn?
her seyin altina giyiyorum ben
Yazin taytda arkadan külot iziniz çok kötü gorunebiliyilor ama
ben zaten fazla tayt giyen biri degilim genelde kot giyerim ayrica tayt giyerken ben bu tarz seyler olmasin diye biraz kalin tercih ederim bu yuzden gozukmez ama mesela gozukuyor diyelim o zaman sirf kulot gozukuyor diye kulot giymezsem popom gozukecek ayrica ben rahatsiz olacagim
Oyle dusunme tayt modeline. gorw popo çatalin belli olmayabilirki
amannn ben tayt giymemki kot giyerim tayt giysemde dikkat ederim kumasina falan gozukmesin diye gozukenler dikkat etsin biraz teske 🙄
Aynen haklisin aslinda, ya birak külot gorunmesini vajinasinin tüm detayini ortaya çikaran kizlar var bilerek sen popo dan bahsediyorsun
o kizlara uyuz oluyorum ya
Gördunmü hic?
gormez olur muyum berbat bir goruntuydu gercekten
Msjn kapalı açarmisin bu konuda
hayir acamam gece gece gercekten bu konuyu konusmak istemiyorum sadece senle konusunca hayir diyemedim
Yanlıs birsey yapacak degiliz sonuctaki
yanlis bisey olucagindan degil ozele gelince bir anda lafa daliyorum falan zaten cok uykum var su telefonu bir elimden birakilsem offf
Hadi bende cikicam zaten birazdan ciddiyim
iste sorun bu ben cikamiyorum fazla baglaniyorum 🤦♀️🤦♀️yarin konussak olur mu?
Olur ama bal söz 😊
cok anlayislisiniz 😊
😊😂😂
bb 😊😊😅
Hani uyuycaktin sen bak birakmam 😜
birakamiyorum su lanet telefonu ya 😅
bu sefer cikiyorum insallah 😂
Yok gel. bekliyorum.😜
Gecee giymemek zaten guzelki
Giyerim 😊
👍👍👍👍
Yoksa ciplak hissediyorum
bende ayni sekilde hissediyorum ayrica kiyafetin direk derime temas etmesi beni uyuz ediyor
Hatlar da belli oluyor oyle ve oturup kalkarken de rahat olmuyor en guzeli don sutyen😊
aynen bencede bide don ve sutyenin yanina atlet tamam
Baska birsey olmasa bile bunlar da yeter
Giyiyorum tabi ama hep kadin çamaşırı giymek istiyorum denemek için yapamadim yapamadim henüz
Donsuz yatmak iyi de sabah uğraştırabiliyor
Bazen giyerim bazen giymem moduma bağlı
Gitmediğim zamanlarda oldu
Kızın instagramı var mı
bu sorulunca çıkartasım geldi
😂😂😂
şu an bunu donsuz yazıyorum sana gece gece uykumu kaçırdın mutlu musun?
yani ne diyim mutlu oldum sanki 😊
o zaman sen de çıkar bu mutluluğu paylaşalım
yok ya ben ic camasirsiz durmayi sevmiyorum
amaaan hava sıcak ya boşver ahaha
tamam hava sicakta ic camasirindan bisey olmazki terlenmez falan yani 😂🙄
ne bilim ya havalandırmak hoş sanki
Senden böyle bir soru sormanı beklemezdim
Boxer giymezsem rahat edemem sanırım
Yazları hiç giymem ama kışın giyiyorum
Sevmekle alakalı deıl ama gıyıyorum kanks
Çoğu kadın giymez
nasi duruyorlar oyle bir turlu anlam veremiyorum
Bende bide denk gelince insan kötü oluyor
evet giyiyorum
Profilimdeki gibiyim giymiyorum
rahat edemıyorum.
Tabi ki giyiyorum
Giyerim
Evde giymem.
Giyiyorum sen
ben sorunun aciklamasina yazdim
Peki ozelden yazarmsn bisey sorcam
hayir yazamam eger sorun olmayacaksa burdan sor lutfen
Burdan soramam k. b.
o zaman şöyle yapalim senin icin sorun olmuyacaksa yarin sorarsin ozelden
Olur
Giyeriz
Şu an giymedim
normalde giyermisin ben genelden bahsediyorum .
Tabiki giyerim siz
ben sorunun aciklamasina yazdim
Gordum. Nerde yasiyosnz
burdan bu kadar konusmayalim bence
Ozelden mi devam edelim
yok yani konusmamizi burdan bitirwlim bence diyorum
Him peki oyle olsun😀
Giymiyorum sallanyo