alnım açık ve saçlarımı sağa veya sola veya yukarı doğru taramak kaldırmak istiyorum?

soru başlığında dediğim gibi. alnım açık. saçları mı öne mi indirmeliyim yoksa alnın açık olması bir sorun değil midir?
alnım açık ve saçlarımı sağa veya sola veya yukarı doğru taramak kaldırmak istiyorum?
Cevapla