
Sen giyer misin?
Estetik olarak nasıl görünüyor?

Klasik olmalı... kıyafet uyumlu olmalı...
Genelde spor giyinmeyi seven biriyim fakat takım elbise giydiğim zaman klasik tercih ederim ki uyumlu olsun ve asaletini bozmasın. Ayrıca şu düz tabansız ayakkabıları hiç beğenmiyorum genelde keko tipler tercih ediyor tabanı olan siyah klasik bir ayakkabı benim tercihim olur.
Takım elbise kültürüm yoktur aşırı spor giyinen birisiyim. Yani bir takım elbise giyecek olsam yine spor ayakkabıyla kombinlerdim. Klasik bana göre değil yakışmıyor da sevmiyorum da. Kendinize uygunu orantılı kombinleyebiliyorsanız tercihler size kalmış.
Ben spor seviyorum.
Cevap
23Cevap
Her ikisinide seçebilirim tamamen o anın ruh haline bağlı. Herhandi bir tarafta olmam ikiside bence yakışıyor.
Genelde takım elbise giymek nasip olmuyor hiç bir zaman ve hiçbir ortamda, ama giyecek olsaydım klasik ayakkabı hatta köseli ayakkabı tercihim olurdu.
Ben gençken takım altına spor giyerdim daha o zaman böyle sporcular vs giymezdi ☺️😄 şimdi düşünüyorum da eskiden tarz biriymisim 😄☺️
Adi ustunde takip clasik ayakkabi kaldirir.
Eskiden spor giysen deli bubderlerdi.
Simdinise tar derler cag herseye cift tarafli bakis acisina sayip bu konuda ama clasik adam gibi soyle cevap clasik
Yerine göre spor yerine göre klasik iyi gidiyor bence.
Okul yıllarında orta öğretim spor giyerdim zevk meselesi idi ama sonradan moda oldu😅
Takımın altına spor mu giyinir 😂😂😂 bana saçma geliyor
Spor gibi klasikler var ellenin onu tercih ediyorum.
Soldaki iyidir ya değil miiii
Spor daha hoş duruyor, oldum olası klasiği sevmem.
Spor daha şık duruyor erkeklerde
Klasik diğer türlü anormal kaçıyor saçma
Takım elbisenin altına klasik giyilir
Klasik tercih ederim. Sivri burun 😝😝
İkisinide beğeniyorum
Klasik tabi ki de spor olmaz yakismaz
Spor olmaz kine ya 🤦♂️
Klasik tericihimdir
Klasik 😏
Klasik
klasik gibi :D
Klasik yakışır
Klâsik
Spor
Takunya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?