Kış mevsiminde içlik yani yün, tayt ya da külotlu çorap giyer misiniz yoksa üşür müsünüz?

Kış mevsiminde içlik yani yün, tayt ya da külotlu çorap giyer misiniz yoksa üşür müsünüz?
Kış mevsiminde içlik yani yün, tayt ya da külotlu çorap giyer misiniz yoksa üşür müsünüz?
Kış mevsiminde içlik yani yün, tayt ya da külotlu çorap giyer misiniz yoksa üşür müsünüz?
Kış mevsiminde içlik yani yün, tayt ya da külotlu çorap giyer misiniz yoksa üşür müsünüz?
Cevapla