Kış mevsiminde içlik yani yün, tayt ya da külotlu çorap giyer misiniz yoksa üşür müsünüz?





Çocukken annem tayt giydirirdi herkes biliyomuş hissine kapılırdım aqq
Cevap
3Cevap
Senelerce Ankara'da giymediğim içliği egede giyiyorum, hıyarlı baba gibi olduk yeminle.
Evt onlar benim bebeklerim
Nefret ederim, hiçbir zaman giymedim giymem de.
İçlik giyerim..
Hayır hiç giymem
Giyerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar