Ben takım elbıseden nefret edıyorum kravat falan afakanlar basıyor. Bence herkezede durmaz takım elbıse mısal fotodakı arakdsa hıc durmamıs. Tabıkı tarz meselesı ama benım tarzım asla degıl ben spor gyınmeyı sevıyorum ve yasam tarzımda spordur bu anlamda arabesk ve klasık yasamı sevmem. Takım elbıse bende bankacı ya da devlet memuru hıssı uyandırıyor Klasık seven. Kadınların takım elbıse begendgını bılıyorum. Fakat cekıcı ya da karızmatık olan adam tişört şortta gıyse cekıcıdır. Takım elbıse bır erkegı ne cekıcı yapar nede adam yapar tamamen tarzla alakalı ;)
İçindeki adamın duruşu ve kaliteli bir takım elbise (rengi, kesimi ve kumaşı vb.) Her adama yakışmaz, bazıları var takım elbise giyiyor mağaradan yeni çıkmış Yogi gibi, her yerinden kıl, tüy fışkırıyor... Beyefendilikse takım elbise bir ağırlık ister.
Giyen kişiye bağlı bazen elbiseye aşık olduğum da oldu bazen onu taşıyana da shajshjs yani eğer potansiyeli olan biri giydiyse takım elbise erkeği çekici yapmıştır ama zaten şort atletle de iyi görünümlü ise diğer durum olur
Takım elbise herkeste iyi durmaz bu bir gerçek. Zaten o yüzdendir ki bizim ülkede takım elbise denilince akla gelen bazı isimler olur örneğin Kenan İmirzalıoğlu adam resmen takım elbise giymek için yaratılmış.
Takım elbisenin yakışması için genel anlamda erkeğin zayıf olmaması gerekir yani biraz yapı şart hatta eğer fit veya kaslıysa ve kendine uygun rengi seçerse çok daha iyi durur.
Yani mesele takım elbisede değil içindekinde ve onun takım elbise tarzındaki seçimlerinde.
Erkek takım elbisesiyle farkındalık yaratabilir diye düşünüyorum. Bilhassa uzun boylu, hafif yapılı dalyan gibi beylere çok yakışıyor. Taşıması, hareket tarzıda yine altyapı istiyor. Bu ikisi varsa kesinlikle erkeksi ve şık görünür, taşıyabilirsiniz çekici olursunuz. Sevgiler.
Takım elbisenin etkisinin büyük olduğu bir gerçek ama çekici olmak için fizikle bir bütün olması gerekir. Gömlekten fiskirmis balkon gibi bir göbek ile takım giyen birinin çekici olabileceğini düşünmüyorum.
Takım elbise mankenleri icin rastgele erkek seçmiyorlar. O yüzden erkeğin fiziği önemli. Ama cogu zaman erkegin takım elbiseli hali normal halinden daha saygın ve güvenilir durur.
Ne giydiğin değil, nasıl giydiğin önemli. Şimdi çuval gibi giyinirsen tabi güzel gözükmez fakat vücuduna yakışan tarzda ve renkte kombinlersen her erkeğe yakışır. İbişler hariç.
Uzun boylu ve fit değilsen takım elbise kurtarmaz.. Ama unutmadan şu resimde ki tipe adidas marka bişeyler giydirsen sokakta gördüğünde yolunu keser diye güzergah değiştirirsin yani takım elbisenin de ayrı bir çekiciliği var.
En İyi Cevaplar