Kombinleri hoş göründüğü sürece ikisini de itici bulmuyorum 😏
Sizin görüşleriniz neler? 😂
#elifguccix
Sizin görüşleriniz neler? 😂
#elifguccix


Takim elbise guzelse giyilebilir, cok da guzel olur, erkekler de babet corap giyebilir ama kisa pacali pantolonlar hic hosuma gitmiyor
Takım elbise giyen kadın neden itici olsun ki. Butch Woman denilen bir kavram var. Babet çorap giyen kesinlikle.
Giyecek bişe bulamayıp küçük gelen pantolonu giyip moda diye yutturmaya çalışıyolar bize 😂
Babet çorap giyen 1 adim önde.
Cevap
12Cevap
Hiç biri itici değil, herkes istediğini giysin, yakışıyor da
Takım giyen kadin dusunuyorum da takim giyen kizla sevisiyorum yok hic olmuyir ya
Loafers erkeklere cok yakışıyor bir kere. Takim elbise de kadına ayni şekilde. Kim diyor arkadaş kötü olduğunu?
Bence takım elbise giyen kadın
Babet çorap giyen insan
babet çorap giyen erkek tabiki de o ne öyle
takim elbise giyinen kadin.
Kadına takımı çok yakıştırıyorum
takım elbise giyen kadın..
Takım giyen kadın mı kaldı xd
Her türlü babet çorap itici 😒😒😒
Ikisi kafa kafaya yarışır
Babet çorap giyen
#emre00
İkisininde sorun degil ama ardaya yakismiyor 😀😀
Babet çorap giyen erkek
İkisi de itici değil
Babet corap
soldaki maymun :D
İkisi de itici değil
babet çorap tabiki
Ikısıde kanks
babet giyen erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar