Ya ben aslında bir bakıyorum niye böyle bir şey yaptığını sorguluyorum ama öte yandan yakışıyor da bilemedim :D Siz giyiyor musunuz?
Kışın da mini etek giyenler aynı kişiler mi acaba
Kışın da mini etek giyenler aynı kişiler mi acaba


ben yazın bot giyiyorum ama klasik bot yaz kış aynı tarz devam ben böyle mutluyum kimse umrum da değil ha bir de şöyle bir şey dizilerde severek izlediğiniz artisler giyse moda olur çok beğenirsiniz yolda gördüğünüz insan giyse keko olur :D
Mini etek giyip postal giyenlere demode derim. Ama kombini tamamlayıp atkı, eldiven mont giyerse helal olsun derim.
yadırgamam ama çok kışlık değilse bazıları çizme tarzında giyiyor o zaman insan yadırgıyor ama bende severim yazın bot tarz meselesi hoşuma gidiyor mini şortlarla eteklerle bot kombinleri :D
Böyle güzel kombinlenirse bayağı hoş. Tek problem ayağın terlemesi ✩
Cevap
32Cevap
Ben onlardanım! Kışlıkları yazın, yazlıkları kışın alıyorum çünkü ucuz. Ayrıca kolay sıkılan biri olduğumdan sürekli giydiklerimden sıkılıp onları giyiyorum. Yeni alınmış giysiler zaafım. Herkesin bana bakması da cabası. O terlemeye ya da üşümeye razıyım
Bencede garip değil eğer kombinle uyuyorsa giyilebilir ama insanların garip bakışlarınıda göz önünde bulundurmak gerekiyo😂
Tarz meselesi benim yaz günü uzun kollu sweatshırt giydiğim oluyor.
Tek kelimeyle mal bunlar, dikkat çekmek için yapmayacakları yok zavallılar
Ayaklari nasil kokuyordur tahmin bile etmek istemem
Gülüyorum. Kışın bende mini eteği altına bot ve kalın çorapla kullandığım için o biraz daha normal oluyor. Ama şort altına bir de kovboy çizme giyenler 🤔🤔
Yazın bot giyme kışın sokağa çıplak çıkmak kadar saçma..
Yazlik botlar var. Hatta benim de vardi keten bir tane palladium.
Dolar o kadar ucmasaydi yeniden alirdim, hastasiyim.
Biz askerde hep bot giyiyoruz. Yaz kış. Kimse de yadırgamıyor
kral
Garip karşılıyorum o sıcakta nasıl rahat edebiliyorlar. bir de kışın ortasında tül çorap giyenleri anlamiyorum
Tabiki tarzın için yanmayı da göze almalı donmayı da insan evladı💁🏼♀️
Saygı duyarım. Severim ilginç şeyleri ilginç zamanlarda yapmayı.
bana ne ne giyerse giysinde terletmezmiki o botlar yazin
çok Seksi ya akışmış çorapalrda cabası hatıun bır harıka
Kimse kusura bakmasın yakışanı yapacaksın bu devirde 😊
Tarzına saygı duymak ile birlikte aynı zamanda bazılarına da yakıştırıyorum.
Moda, stil de bir yere kadar canim bu sicakta bot mu giyilir
Saygı duyuyorum, topluma zararlı bir davranış değil sonuçta
öyle tarz mı olur ya ıyyy
boğazlı kazak da giysinler.
Zaten genelde mini eteğin üstüne boğazlı kazak giyilir kışın. En azından ben
Ben yazdan bahsediyorum
Kombinini beğendim :)
Ne moda diliyle konuştum be :)
Çok garip tabiki. Ayakları mantar olucak tarz peşinde koşarken 😧😆
Tarz bence
Çok da yakışmış
Mont bile giyse umrumda olmaz herkes özgür
Yazın bot giyiyorsan kışın da terlik giy diyorum hepsine moruq
Bunun neyi tarz yaz gününde altı Şişhane üstü darphane😏
Bereyi kışın takınca ''kıro'' yazın takınca ''cool'' derler. Bunun gibi bir şey.
bana ne , mantar olacak onun ayakları
Bence garip değil.
Bot=Aşk ❤️
Garipler, tarz Olcam diye ayaklarını koca botun içinde terletiyolar manasız ve saçma
Botun yazlık olanıdq var bu sebeple tarzına saygı duyarım
Tarz meselesi tabi ama bence garip mevsimine uygun bir tarz yapabilir
Sıcaklık algıları farklı çalışıyor sanırım.
yazık... Tarz olmak için kurdeşen dökecekler...
Saçma buluyorum bu moda olamaz
Saçmalık moda diye pişiyor 😂😂
Deli silkmiş diye düşünüyom :)
tarz meselesi abi çok iyi duruyor
Saygı duyarım herkesin bir tarzı var işte
Güzel duruyor ama terletmezmi kokar o ayaklar
Garipseyerek tarzına saygı gösteriyorum 😅
Saçma ama çok yakışıyor yaaa..
Ben bile öyle seviyorum 😂
Saygı duyarım herkesin kendi tercihi.
Rahat ediyosa bana ne
beni ilgilendirmez ne giydikleri...
Yaz ortasında bot giyen kimseyi görmedim
Ciddi misin
Garip karşılıyorum tabiki yanmıyor mu ayakları
Yazın ortasında bot ne alaka diyorum
Tarz diye milleti mantar hastası ettiler
Tarz olabilir ama manasız..
Ayağı pişer insanın
Kışın karda mini etek giymek gibi :D
Garip
Saygı duyarim insanlar ne isterse giyebilir
Giyilmez ya insanın ayağı pişer
Gözüme çekici geliyorsa fazla deşmem
Moda dedik yazimizi kisa cevirmeyin😀😀
O ayaklar kokmuyor mu?
Hoș buluyorum
Biraz garip
Tohaf buluyorum
yanee
Garip gibi xd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar