Yaz ortasında bot giyenleri garip mi karşılıyorsunuz, tarzına saygı mı duyuyorsunuz?

Ya ben aslında bir bakıyorum niye böyle bir şey yaptığını sorguluyorum ama öte yandan yakışıyor da bilemedim :D Siz giyiyor musunuz?

Kışın da mini etek giyenler aynı kişiler mi acaba
Yaz ortasında bot giyenleri garip mi karşılıyorsunuz, tarzına saygı mı duyuyorsunuz?
Yaz ortasında bot giyenleri garip mi karşılıyorsunuz, tarzına saygı mı duyuyorsunuz?
Cevapla