
#kanatsızmelek

Kınada giyilecek bir model değil bence. Spor şıklığı değil de modern şıklığı yakalamaya çalışabilirsin. Mesela günlük ve düğünlük arası bir şey ✩
Teşekkür ederim :)
Kına için oldukça uygun ama yeşil renk pek hoş olmaz bence. Siyah daha zarif duruyor
Fıstık yeşili rengi yine de teşekkür ederim😊😊
Burcu abla sen ne giysen yakışıt
Ve bu da sana yakışır.😊
Teşekkür ederim kardeşim :)
Rica ederim bu senin güzelligin abla
Görseldeki daha güzel.
Teşekkür ederim:)
Rica ederim güzel insan.
Cevap
15Cevap
bu ton da yakışır hemşerim. ama yeşilin hangi tonu olacağına bağlı. bazı yeşil tonlar uymayabilir ama mesela koyu tonları genellikle daha güzel durur diye düşünüyorum
Valla çok güzel yeşil renginin güzel olmadığını düşünüyorum bu renk çok iyi
Veya şunlara bak
Pek güzel değil bunu biraz daha düşün bence daha güzel şeylerde giyebilirsin
Sadece örnek olarak attım, dediğim tulum bundan biraz farklı
Hmm anladım ama dediğim gibi günlük hayata giymiyceksenn düğünde giyeceksen düğüne bu yakışmaz daha iyi şeyler giy bunun için googleden yaz düğünde neler giyilir diye
Düğün için elbise farklı bu kına gecesi içinde 2'nesilden kuşak kuzenimin.
Hmm hayırlı olsun dediğim gibi düğünde tulum giymek biraz abes kalır yinede sen bilirsin aklını karıştırmış gibi olmayayım
Yine de teşekkür ederim
Bu özel bir elbise gibi değil sanki yani yaaa
Abi ama o dediğim tuluma en benzeyen bu
Değişik tarzlar var aslında 😉🙂
Kinaya basit olur gunluk guzel ama
Ben siyahi tercih ederdim
Yeşil yerine turkuaz da olabilir.
Bu renk güzel derim
Fıstık renk olmaz mı yani? Siyah tulum İzmirde kaldı ve imkansız gibi birşey
Evet açık yeşil
yakışır... günlükte gider...
Yakışır
Teşekkür ederim :)
Bu güzelmiş
Siyah olsa süper
Görseldeki çok güzel
Yakışabilir
bu fotodaki kız kim
Bence olmaz !
Bence güzel ☺️☺️
Kirmizi
Elbise giy.
heeeeeeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar