Fizik tabiki Aybuke hatun 50 yaşında adamlar kadınlar var fizikler posturler düzgün ne giyseler duruyor.. bizim spor salonunda 52 yaşında bir abi var adam benden daha güzel giyiniyor net. Ben yanında Medine dilencisi gibi kalıyorum en son letgo dan 2. el terlik aldım sen düşün manzarayı daha ne diyim :dSsss
Bana laf mı sokuyorsun, çünkü benim ki fizikten çıkmış artık coğrafya sınıfına girmiş, hemide ruhum 90 yaşında. Yok açın magmanın kapılarını ben gidiyorum😔
Espri yaptım ayol😊 Ancak ne olur kızına dikkat et. Al karşına her gün 5 dakika zıplayın. Ben yandım çocuklar yanmasın. Gerçi sende bir zayıfladın gençleştin, baya bir güzelleştin, senin açından iyi bir dönem bu dönem daim olsun🙂
Malesef yaşına uygun giyinmeli fizik olsa da o yaşınkıyafeti değilse kıyafet uygun durmuyor hepsi göz önünde bulundurulmalı modacılar da bunu söyler Hakan Akkaya ve uğurkan erez’den de dinledim konuyu yaşı göz önünde bulundurmak lazım
İkiside önemli 50 yaşındaki bir kadın veya adam fiziği ne kadar düzgün olursa olsun 20 yaşındaki gençlerin giyeceği tarzda giyinmemeli. Ayrıca herkes fiziğine göre giyinirse göz zevki acısından daha iyi olur.
Fizik yaştan önce gelir. Düşünsene 20 sinde bıngıl bıngıl aplamız giymiş bakasın sonra bir daha bakamazsın. 40 yaşında taş gibi hatun giyinir bakarsın döner bir daha bakarsın sonra hanım ağzına çakar önüne bakarsın.
Darısı en kısa zamanda başıma 😅 Son 1 haftadır 60 yaşımda hissediyorum. Cenazeydi vs vs işte. Bu yaş aralığı git gide düşüyor. Bakalım 20 ye ne zaman düşecek
Fizik tabi ama giyen kişinin ruhu da önemli bu konuda. Rengarenk bir elbiseyi ketum bir kişiye giydirince mi hoş durur yoksa o gün ruh hali eğlenceli bir biçimde olan birisinde mı?
Fit bir vucutta hersey güzel durur buda bizim güzele bakış açımızdır fit vücuda sahip olmayan bazı kisilerin giydikleride yakıştırılabilir fit bir vücut ile sabitlemenin yanlış olduğunu düşünüyorum
En İyi Cevaplar