düz tayt giyse normal iyi güzel, üstüne gıcım belli olmasın diye şort giysem neden olay oluyor lan?

ulan normal siyah tayt giyiyorum herkes normal karşılıyor ama o taytın üstüne kısa dar görünmez bir şort giyip üstüne tişört çeksem orspu olurum olay olur bu ne saçmalık. herzaman giydiğim tayt biraz esnemiş kıcımı biraz gösterir olmuş ( bu az çukulata yediğim ve kilo aldığım içimde olubulur) bende hem gçım başım belli olmasın diye içinide göstermesin diye evdeki en belli olmayan şortu giydim çıktım herkes okulda orsp ilan etti hay hamına ya. kilodum görünse daha iyiydi sanırım. bu ne saçmalık ne biçim zihniyet. sizce?
düz tayt giyse normal iyi güzel, üstüne gıcım belli olmasın diye şort giysem neden olay oluyor lan?
Cevapla