ya ben öyle kişisel olarak çıplaklığa karşı bir insan değilim. çıplaklık insanın da doğanın bir parçası olduğunu sergileyen bir durumdur. ki bakıldığı zaman çıplak gezen ilkel kabilelerde bizim ''suç'' olarak adlandırdığımız başta tecavüz olmak üzere birçok günlük hayatımızın gündemi olmuş olaylar görülmemektedir hatta bunun aksine tecavüz örtünmenin fazla olduğu yerlerde daha çok görülür. üstünün kapatılmış olması merakı; merak da insanın kafasında kuracağı fantezileri tetikler ve kişi fantezilerini gerçekleştirmek ister (gerekirse zorla) bu da suçları dğurur. yani demem o ki doğayı kabullenmiş, kendisini onun bir parçası olarak gören bir insan çıplaklıkla sorun yaşamaz. ha tabi ki gelişmiş diye nitelendirilen yeni dünyada sosyal normların getirdiği davranış ve zihniyet örüntülerine ayak uydurmak durumundayız. cami, kilise, türbe vb. yerler gezerken ya da irana turistik bir geziye gittiğimizde bikiniyle dolaşmayız aynı şekilde çıplaklar kampına gidiyorsak da tesettüre girip örtünmeyiz sıradan sahil taraflarına tatile gittiğimizde zaten sahilde herkesin her yeri ortada cinsel bölge ve göğüs uçlarının kapanması yeterli orada garip durmamak için. zaten normal bikini modelleri de poponun loblarını tam kapatmıyor. ha tanga olmuş ha birazcık fazla kumaşı olmuş ne fark eder?
bunlara ek olarak benimle aynı zihniyette olmayan birisiyle hayatımı birleştireceğimi sanmıyorum bu yüzden ben kapanmayı tercih ederken onun tanga alması ya da ben açık giyinmekten hoşlanırken onun bana gidip ferace alması gibi bir durumla karşılaşacağımı da düşünmüyorum
En İyi Cevaplar