Hangisini tercih edersiniz?
Kızlarda küçük kısa parmaklı el mi, büyük uzun parmaklı elmi?
Kızlarda küçük kısa parmaklı el mi, büyük uzun parmaklı elmi?
elin ne önemi var bunu söylemeden edemiycem yani seven bir insan seni eli içinmi seviyor elin kopsa senden vazmıgececek allah sizi kahretmesin soruya bak ya :))
gönül kimi severse onun herşeyi güzel gelir insana..bu basit ayrıntılarla kendinize işkence etmeyin
Valla benim küçük ve kısa parmaklı beğenmiyorum ama uzunda hoş değil , ikisi arası hoş olur :)
Cevap
11Cevap
fark yapmaz totomuza sokacak halimiz yokya el eldir :D
ortası her zaman daha ıyıdır orta boy gıbı
Küçük tabiki...; Şirin şirin oyy :)
Sevdiğim kızın eli nasılsa onu tercih ediyorumdur.
küçük. erkek mi bu uzun olsun
uzun ince ama süpürge sopası gibi olmamalı:)
Büyük el kısa parmak kalınlı inceli parmaklı el
Kısa parmaklı minik ve tombiş el <3
Küçük narin minnak tatlı eller ve parmaklar :).
uzun ince.narin oluyor
Küçük kısa tabiki :-)
ortası iyidir
Küçük
.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar