biri diyor ki üç defadan çok giymem
görenler ne düşünür ;
=))
hemdeki zengin de deİl
görenler ne düşünür ;
=))
hemdeki zengin de deİl
1 hafta boyunca giyebilirim. Öyle başkası ne der diye düşünmem. Çünkü :
Her gün aynı elbiseyle dışarı çıkmaktan utanan insanlar neden her gün aynı düşüncelerle sokağa çıkmaktan utanmazlar ki?
çok doğru
Elalem bir şeyler düşünmesin diye kıyafet seçimi yapacak değilim.
Dilediğim zımbırtıyı dilediğim kadar giyerim, yorum yapanın dilini koparırım..
:)) sinirli
Ben aldigim elbise ve kiyafetleri disarida ve evde giyindigimnicin cabuk yipraniyor. Giyiniyorum oste sure ya da sayi tutmuyirum
evde nasıl rahat oluyorsun ben olamam
Bilmem degısık degısık kombilerim baska parca lar la giyerim
Cevap
24Cevap
Bende bir kötü huy var iki kere bişeyi giydiğimde eskimiş gözüyle bakıyorum hemen alışverişe çıkıyorum 🙄
Eskiyene kadar giyerim ben ama aydı 1gün olur 7 olur belli olmaz o kıyafeti nekadar sevdiğime, yakışıp, yakışmamasına bağlı.
üstüste 2 kere giyerim, belli aralıklarla da o kıyafetim eskiyene kadar giyerim çünkü aldığım kıyafetleri çok beğenerek alıyorum bir iki kere giymek için değil :D
Ben genelde aldıklarının 1ine bayılıyorum o kullanilmaz hale gelene kadar giyerim
öyle aynen
Çok sinir bozucu birşey ya 😒 sonra onu giymek istiyon ama yarın öbür gün daha iyi bir yerde giyerim diyosun. Çıkarsın keşke bugün giyseydim felan dersin berbatttt
Eskiyene kadar dolabimdaki her kıyafeti belirli aralıklar ile giyerim
yıkadıktan sonra bir sorun olmaz ömrü bitene kadar kullanırım.
Mümkün olduğunca normal kalitede çok t-shirt alırım , böylece hem az yipranir hemde stil çok olur
3 defa dan fazla giymem ne la o zaman kiyafet dayanmaz
Farklı zamanlarda temiz olduğu sürece giyerim ya da şal larim var zateb bit sürü degisik bir şal ile de olabilir ama 3 gün üst üste giyinmem
ben günlük değiştiririm babam senede bir değiştirir
dolap bb sitelere üyedir. para oalmayan kişiler internetren 2 . el kuyafetler alıp satıyırlar sürekli böylece farklı elbiseler giymiş oluyorlar
bazı begendıgım kıyafetlerı kefenım sanarlar D: hic cıkarmam
Canı çıkana kadar 😂😂
Takıntım var 😂😂
benden :))
Yırtılması falan lazım 🙄🙄😂😂
geçende bir komedi izledim ;.
güzel bir söz demişdi orda :))
Arka arkaya 2gunden fazla giymem kuzum
normalı bu sayılır
Başka vakit giyerim. Ama arka arkaya tikim var giyemiyorum😂 anormal bence😂
o bir şey deİl ;
bizde toy düyüne alınan kıyafetlerden bahset :D
Ahaha ahhh derdimi tazeleme😂😂😂bu yaxinda nişan qiz toyu oglan toyu xina var😃
Sayisimi var onundiyen sallamis
bendeki efekt =)) ;
geçmiş olsun
teşekkür ederim
Çok sevdiysem üzerimden çıkarmam. 😅
ben de
ne zaman yırtılır eskirse küçülürse
Eskiyene kadar giyerim
Ne kıyafeti? Kral çıplak 🙄🤷
Yırtılana kadar giyerim.
İstediğim zaman giyinirim sayısı yok
Yırtık pırtık olana kadar
Temizlik için 2 gün ideal en fazla
yıllardır giydiğim kıyafetlerim var..
normal yazın
normal derken
yaz mkevsimin de normal hava sıocak terliyoz
Her gün giyerim 😄
biri hoşuma gitse nerdeyse çıkarmam hiç ))
turuncu bluzumdan kopamıyorum bende )
o tespit edildi zaten :))
giyilmiyecek hale gelene kadar
Bir hafta giyerim.
Yalandan kim ölmüş
umarım )
Ayda 19 kıyafet almalı buda en az 5 bin TL demek sence mümkün mü ve neden olsun
Kim bu ve neden bunu sorun yaptın sen
Yıllarca! 😉
Ömrü bitene kadar
7 sefer falan
Yıllarla giyerim ben
eskiyene kadar😂😂😂
eskiyene kadar
Günlük değişir
Eskiyene kadar
Oda onun utanci
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar