


Son sorum sizin moda sitiliniz içinde gözlüğün yeri var mı😊?



1. Fotoda ki gibi bir kız tanıyorum. Gözlüğü işi bitince anında çıkarıyor takmaya utanıyor. Okulda uzaktan izlerken o gözlüğü takışında masumca tahtayı izleyişi o gözlüğün ona daha zeki çalışkan bir hava katışı ay yine düştüm
mk taş gibi karıları paylaşıp neden bu kadar çekici diye sormuş bak bak kafaya bak bunların kafaya kese kağıdı geçirsen yine seksi mk. çekin şu füzeleri gözümün önünden.
Faruk peker emice olmuyor emme beyle sen git iffetine nikah kıy önce😂😂
Hepsinde sadece aksesuar biraz kendi fantazilerinden yorum cikartmissin bence 😊ablalarin hepsine yakişmiş baya😍ben kullanamiyirum agirlik oluyor sanki zorunlu olarak gunes gözlugu ilk firsatta çikartirim onuda
Sekreter konulu filmleri az izleyin bak algı yaratıyorsun böyle. Gözlerim bozuk olduğu için gözlük kullanmak zorundayım
Kanki sende mi pess yani konumuz o değildi baska nedenleride sıraladım ama sende algi yapiyorsun böyle 😂😂
Konulu film sevenler derneği şube başkanı yaptin nerdeyse kanki aşk olsun😂😂
😂😂
Rica ederim kanki😊
Cevap
5Cevap
Resimdekleri kadınların kendileri güzel zaten gözlüğü çıkarsalar daha da güzel olabilirler hatta:)
Güneş gözlüğü hariç kullanmıyorum şükür.
Bu resimleri de hiç üşenmeyip arayıp buluyorsun ya sanada hayret ediyorum 😄
Yani şimdi ben de gözlük takıyorum ama bir bunlara bakıyorum bir de kendime. Haaa bir de soruya. Bu kızlar çuval giyseler bile yakışır çünkü güzeller. Her gözlüklü böyle değil örnek ben😂
Çünkü at gözlüğü takmıyorlar kendileri zaten güzeller
@Gamzeakcan dm den yazdm. Sizinle daha once bir konu hakkinda konusmustk izmirden serkan ben hatirladnz mi
Ne kadar büyütüyorsunuz böyle şeyleri gözünüz de ilginç
Bende gözlük takıyorum da ne anlam yüklemişsiniz öyle siz? Altı üstü gözlük işte
Bazı meslekler çekici geliyor ondan galiba bilemiyorum
Ben gözlük takmıyorum ama onlardan daha iyiyim kanka😂
Ben taksam bakkal mehmet amcaya dönerim diye korkuyorum 😂
Miyop olduğum için yıllardır lens ve gözlük kullanıyorum ve herkes
O bu değil de kanki sen ne zaman birakican bu gözlükleri?😂😂👍
Biz taksak olmaz bende var ama bu kadar yakışmıyor diye düşünüp pek takmıyorum
Hep sekreterlerden kalma şuurusu bunlar😄
Algı yönetimi diye birşey var kanki bilirsin😂😂
Seni daha iyi görebilmek için Buğra😀
Tanışıyormuyuz bu ne samimiyet 😂😂
Tanişiriz sorun yok kanks 😉
aksesuar olarak gözlük kullanmayı seviyorum🤗
Gözlüğü bile fantezi unsuru yaptılar da onun için
Gözlük bahane memeler şahane😉
Ben pek çekici bulmam.
Evet kadınlara çok yakışıyor ⚘
Resmin etkisinden çıkamadım
Gözlüklü çünkü
p*rno sektörü 🤣🤣
4 gözler ne çekicisi
Gözlüklü olmalari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar