
Kızlar, erkekler hangi bereyi takarsa sizce daha çekici olur?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Birşey diyicem yalnız burda böyle seçmen yanlış eğer sevgilin için veya eşin için falan duşunuyorsan yakışanıda var yakışmayanıda var biz kızlar olarak bile tüm bere çeşitlerini kullanmıyoruz çünkü hepsi yakışmıyor erkeklerde pek bere kullanmıyor yani hava aşırır derecede soğuk değil ve kar yoksa ki sen burdan seçiceksin belki taktığında kotu duracak yakışmayacak bilemezsin ki bence siz normal bir alışveriş merkezine gidin sen kendine birşeyler bakarken işte bere falan bak dene sende bunları denesene de denettir hangi bere modellerinin ona yakıştığını anlarsın ona göre bir bere alırsın işini sağlama almış olursun hem
Almayın ya ortalama 50 lira ona vermeyin bana 20 lira verin ben örerim istediğiniz model. 😂😂
Tamam, ipleri hazırlayalım o zaman ;)
20 lira içinde kargo parası dahil mi? :)
Anneanne sen misin? @Krbll 😂
Kargoyu biz verirsek de üstüne az biraz ödeyip direkt alırım yani.
Kadınların beğenip, beğenmemesine göre bir ürünü seçmem. Kendim beğenip beğenmeme göre ve sıcak tutup tutmamasına göre seçerim. Amacımız kadınları beğendirmek değil.
Iğağağağağağa
Cevap
22Cevap
hepsi aynı :D
Asker beresi gibi
Hiçbiri😄
Bunlar çok kötü ya ne bunlar
Daha güzelleri sizin olsun.
Bereyle seksimi olunurmuş
Börk al , daha şekil
Bordo veya mavi bere :)
Nordbron Erkek Bere bence
Arkadaşlar iş berede değil ADAMDA şöslaödpaldpapdLpdpss adam olur Çuvar geçirse kafasına yakışır zköflzöxşsöclaöcllxox
Hiçbirini beğenemedim kasket severiz
Bere değil şapka yakınca yakışıklı oluyorlar
Aslında bir erkekte bereyi yakıştırmıyorum kendi şahsi görüşüm
Olabilir 😌
Gri olann 1
Takke taksınlar daha iyi.
Nefes alsın yeter
Hiçbiri şıkkı bere herkeze yakışmaz modasıda geçti gibi bence
2. veya 4.
Ben Fötr şapka kullanıyorum bere tarzım değil
Benim berem daha iyi cekici🙄🙄
Nordbron Erkek Gri Bere
bende siyah bere var uzun
kızlar illa norbron takarsak mı bizden hoşlanıyorlar yani. dur hemen gidip 39 tane alayım da evde bulunsun. nordbron la farkedilirsiniz.
Üçüncü iyi gibi
Hiçbiri
Kar maskesi jdlcclfmdşdl
Şapkasız olmayı seviyorum
Bence bere güzel değil
resimdeki
görünüşü değil işlevi önemli olan.
A yakisir
siyahı çok güzel durur saçlarına yakışıyo önlerini bırakınca
Şapka takmasınlar
Nordbron kırmızı gibi olan ve siyah güzel uzunlar hoş durmuyor bence
Cani sicak olsun yeter bana oyy canim benim yeterki uwutmesin bitanecik awkim
Herkese yakışan başka
hiç biri :D
Siyah nereyi beğendim
güzel ürünler ama ereksiz pahalı
Hepsi aynı
Hepsi dede beresi gibi
Hiçbiri
Kafa yapısına daha uygun.
D hoş
Erkekler renkli bereler taksinlar bunlar ne be djjdnxjxx
bere takarsa kel olup olmadığını nasıl anlicaz
Arkasından ip sarkan model de guzel
Keyfine göre takılsın ben onu her haliyle beğeniyorum
Nordbron erkek gri bere, tatlıymış
Siyah bere
Herkese yakismiyor
Yakışıklı erkeğe hangisi taksa yakışır
Güzel hepsi
Hiçbiri bere takan erkeği pek hoşlanmıyorum
Bere takan erkeği genelde pek begenmem , bunlar da çok basit duruyor
Nordbron Erkek Siyah Bere 👲🏻
F dedim attım.
C dedim kadın ve erkek kullanabilir
En güzel bereyi ben örerim 😉
Özgüvenine sağlık 😌
Banada bir tane örsene
Hepsi güzel
Bordo berelilere çok yakışıyor gerisi olsa da olur olmasa da 💅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar