hahahahahh. aklıma kız kardeşimle olan market anım geldi. Cips al diye söz ederken , hadi alalım deyip onu hazırlıksız çıkarmam benimde sırf biraz gülelim diye eşorfman giyip paçalarını botun içine koymam sonra güzellik , kısmetimi kapatıyorsun abi sohbeti, süper markete girip , güvenlik önünden geçerken abi şurdan bir kaç şey çalalım deyip benimde sen ne istersen söyle montun içine çaktırmadan atarız dediğim sırada güvenliğin bizim tipe ve konuşmaya bakıp kafasını bizden ayırmayışı ve bizim kahkahalarla gülüşlerimiz, bir girişimiz böyle olmuştu. Çıkışa kadar neler neler oldu :D
Dışarıya adımımı atıyorum ve benliğimi gözlerimin önüne alıyorum, sonra gördüğüm daima kendim oluyor. Düşünüyorum, gözlemliyorum, çözümleme yolları arıyorum, kendim ve yaşam mücadelem üzerinde yapıyorum tüm bunları, şimdi söyle, böyle bir kimse kendini gözlerinin önünden alırda oraya bir başkasını nasıl koyar? Böyle bir kimse kendisi dışındakileri daima bir sıradanlık ve basitlik içinde görecektir, kendiniz olun, kendinizle ilgilenin, diğerleriniyse aptal kibirleriyle başbaşa bırakın, insanlık ancak o zaman umut vaadeder duruma gelecektir.
Tabiki süslenmem ama derli toplu giderim. G. T izi diz izi çıkmış paçoz bir eşofmanla bakkala bile gitmem, evde de giymem. Bir pantolon giymek çok da zor olmasa gerek
Genelde güzel giyinmeye özen gösteririm. Bu aura ni degistirir, moralini yükseltir, insanin kendisini iyi hissetmesini saglar. Tabi ayda 1/2 gün sirf esofmanla dolastigim da olur. Güzel bir elbise giyince bile, herkes yol verir, paspal gez, bak. bakalim nekadar insan yerine konuluyosun 😂
Küçükken evin içinde bile dolaşırken pantolon ve gömlekle dolaşıyormuşum hatta bazen öyle bile uyuyormuşum. Şimdi gelen misafirleri deniz şortuyla karşılıyorum
Kadınların abarttığı kadar değil, birkaç defa semt pazarına girmiştim, trafiğe kapalı olduğu için yani genç kızlar öyle giyinmişki acaba düğün ya da kına gecesi diye semt pazarına mı gelmişler diye düşündüm kendi kendime :)
Evet. Ya markete giderken hayatinin askiyla, eski sevgilinle, sınıf arkadasinla, hocanla vs karsilasirsan 😮 sonucta ayni mahalledeyiz cogumuz arkadaslarimizla. bir kez pijamayla gitmistim onume 3-4 tane yasitim ve cok yakisikli cocuk cikmisti. O gunden beri ozenerek gidiyorum
Pijamayla gidiyorum ben markete. Ömer amca alışık bana zaten. Ben düğüne de pantolon kazakla gidiyorum. Şık olmaya ne gerek var ya, rahatınıza bakın 😉😋
En İyi Cevaplar