Ama dışından kuru içinden de ıslaklık hissi geçti sayılır üstelik içerden saç kurutma makinesi de tuttum 5-6 dk kadar hiç işe yaramadı Sabaha geçer mi acaba yaklaşık yarım saattir bu şekilde?
Içıni kuru bir bezle iyice silin ve sonra saç kurutma makinasini ayakkabının icine 10 dk tutun sonra ise tekrar kuru bez ile disini silin bir 10 dakikada dişina tutun ayakkabılarınızı vestiyer yerinede petegin yanina bırakın sabaha kadar gecer
Ama dışardan aldığı su ile ıslanmadı işte İçine su döküldü botun, su dibine gidince deriye geçti derinin rengi koyulaştı dıştan zaten kupkuru Ve içine kurutma makinesi ile de tutunca 5 dk tuttum ama sonuç vermedi Ondan korkuyorum su ile renk değişimi ya düzelmezse diye?
Su ile renk atmaz su içerden dökülmüş ve deri tamamen ıslanmış attığınız resimdede disardan ıslanan bölgeler belirli yani deri oldukça falza su emmiş deri işlenmeden once boyama islemene tabi tutulur ve bunlar bir testten gecer sonradan boyama kesinlikle olmaz o yuzden renk atma durumuda mümkün değil sadece kurumasını bekleyin hızlandırmak icinde içten özellikle kuru bezle ıslanan deriyi silin bez nemlenecektir sonra 10 15 fon makinası tütün ve petegin yanına koyun sabah eski haline dönmüş olur
Ama dışından kuru içinden de ıslaklık hissi geçti sayılır üstelik içerden saç kurutma makinesi de tuttum 5-6 dk kadar hiç işe yaramadı Sabaha geçer mi acaba yaklaşık yarım saattir bu şekilde?
Daha önce yaşadınız mı böyle bir şey Kesin düzelir mi? Ama dışından kuru içinden de ıslaklık hissi geçti sayılır üstelik içerden saç kurutma makinesi de tuttum 5-6 dk kadar hiç işe yaramadı Sabaha geçer mi acaba yaklaşık yarım saattir bu şekilde?
Ama dışından kuru içinden de ıslaklık hissi geçti sayılır üstelik içerden saç kurutma makinesi de tuttum 5-6 dk kadar hiç işe yaramadı Sabaha geçer mi acaba yaklaşık yarım saattir bu şekilde?
Önce şunu söyleyim geçer sadece su lekesi kalacak beyaz bir şekilde su alınan yerin bittiği yerde daha sonra silince geçecek gerçek deri üstünde bir şey tutmaz zaten ülkemizde hatta dünyada bazı ülkeler hariç hakiki deri ürünler kullanmak yasak hatta suç bu yüzden deri kalitesine yakın suni deriler kullanılıyor yani hakiki deri değil ama kaliteli bir şey olabilir sizin suçunuz değil çanınızı sıkmayın ve bir ayakkabı sizden değerli değil üzülmeyin her seye rağmen gülün 😊 bence bu ayakkabı size uzun bir süre daha gidecek ve gerçekten ayağınıza yakışacak can sıkmayın fön Makinesi tutup zarar vermeyin fazla ısıyla ev sıcaksa eve koyun yoksa Petegin üstüne koyup sabaha mutlu bir şekilde düzeleceğini bile bile güzelce bir uyku çekin unutmayın sizden değerli değil 😊 by Ankaralı 😊
Merak etme düzelecek buna emin ol sıkma canını sadece kuruduktan sonra sil ve keyfine bak düzelecek güven bana yoksa sana bir ayakkabı alıcam söz 😊 zaten yeni olduğu için bu tedirginliğiz kıyamıyorsunuz 😊
Ama dışından kuru içinden de ıslaklık hissi geçti sayılır üstelik içerden saç kurutma makinesi de tuttum 5-6 dk kadar hiç işe yaramadı Sabaha geçer mi acaba yaklaşık yarım saattir bu şekilde?
Ama dışından kuru içinden de ıslaklık hissi geçti sayılır üstelik içerden saç kurutma makinesi de tuttum 5-6 dk kadar hiç işe yaramadı Sabaha geçer mi acaba yaklaşık yarım saattir bu şekilde? :(
Ama dışından kuru içinden de ıslaklık hissi geçti sayılır üstelik içerden saç kurutma makinesi de tuttum 5-6 dk kadar hiç işe yaramadı Sabaha geçer mi acaba yaklaşık yarım saattir bu şekilde?
En İyi Cevaplar