
Salaş (bol-rahat) giyim mi, kadınsı (dar-dikkat çekici-dekolteli) giyim mi?

Salaş daha hoş gözüküyor. Dikkat çekmek amaç değil benim için. Önemli olan rahatlığım ve güzelliğimi düşünmeyi 15 yaşımda bıraktım😂😊
Tecrube ile feminen kadinsi giyinen kadinlarfan hislaniyorlar. Cinsellik icin biraz daha acik tabi ki de
Salaş giyinen kızlar çok tatlı değiller mi ya 😍
Hani giydikleri kıyafetin içinde kayboluyorlarmış gibi. 😂
Salaş severim. Kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle giyinsin ama kendi olsun önemli olan o.
Cevap
34Cevap
İnsanların tarzları birbirinden farklı. Mesela ben boyum kısa ve yuvarlak hatlıyım ve daha çok klasik ya da fantezi giyinmeyi topuklu ayakkabı ve dar üstler giymeyi daha çok seviyorum ve kendime yakıştırıyorum salaş ve spor tarzı kendimde sevmiyorum ama salaş pantolon ve şalvar pantolonları dar üstlerle kombinleyince giyebiliyorum kısacası ınsanların kendine yakıştırdığı önemli olan
Rahatlik daha onemli benim icin..
Ama bazi insanlarda dar kiyafetlerde kendini daha rahat hissediyorlar yani kisiden kisiye baya degisen bir durum.
şalaş giyinen bence nedeni ise rahatı seviyordur başkasına güzel görünmek gibi şeylere fazla takılmaz
bana göre nerede nasıl giinymesi gerektiğini bilendir :D bu şekilde kategorize edilmez çünkü her kadının dolabında hre çeşit olur
Ben rahat adam degilim kılık kıyafet onemli. Salaş tabirinden cok kadınlıgını etrafına göstermeyecek giyim.
Rahat bol tabiki... Yerli yersiz kadinsi giyinmek teshir kokenli tacizdir aslinda...
En basta ki fotoğrafta olan giyim tarzını tercih ederim insanların yanımdaki kadına bakmasına tahammül edemem
Salaş ve kadınsı giyimin bir arada olduğu durumlarda var birini seçmeyecegim :)
Kadınsı giyinen kadınlar. Salaş da olsa onunda kadınsı bir tarzı olabiliyor. ;)
Hiç önemli değil. Galiba ben kadınları seviyorum :)
kadınsı giyinmeli kadınlar bence. erkek gibi giyinip erkek gibi yürüyenler çoğaldı.
Ben salaş giyiniyorum seviyorum dolabımda pantolon hariç herşey XL beden ve x x large
Ben onu bunu bilmem ama gundelik hayatta salaş severim is yerimde mecburen daha derli toplu kiyafetler tercih etmeliyim
O anki duruma göre değişiyor bazen salaş bazen kadınsı gibi 🤔
Kadın kadınlığını hissedercesine deri ve pullu giyinmesi çekiciliğini arttırır
Eğer takılmak istiyorsam , kadınsı ve seksi ama evlilik için kabul edemem.
edeplı adaplı ahlaklı gıyınenler..
Kendin söylüyorsun dekolteli dikkat çeker diye ancak kadınlarımızın kültürümüzde erkeğinin namusunu temsil ettiğini düşünürsek bence bol ve salaş giymeli.
Vücut tipine bağlı bence o
Kadınsı. Özellikle topuklu giyenleri beğeniyorum
Kadın gibi giyinen feminen kadınları beğenirim 💫
En cok guzel olani begenirim
Hem salaş hem dekolteli 😻😻
Kadınına göre degisiklik gosterir bu durum
Ne giyinirse giyinsin kadın kadındır.
Kadınsı ama teşhir etmeden. Zarif olmalı
Bu kadınlar taş gibi ama
Herşeyin bir yeri var
Kadınsı giyinen kesinlikle.
Çocuksu giyinen kadınlar.
Üstüne yakisani giyinen
Yerine göre giyinilmeli
kadınsı giyenen tabi ki
Salaş giyinsin adam olsun
Bol giyinen kadin cekicidir
Kadın kadın gibi giyinmeli
Ben ikisinide giyerim.
Salaş
Feminenler candır :)
kadinlar ne yakişsa guzeldir baba
Kadınsı
Her şekilde güzel giyinen
Salaş giyinen
Bn gelelıkle kapalı kadınlardan hoşlarınım
Salaş ıyidir bence
Salaşşş
Kadınsı tabikide ya
salaşşşş
Kendınden emın ve bakımlı olan sankı
Kadınsı
Salaş olsun.
dekolteli candır :P
Salaş
Kadınsı giyinen ✓
Salas giyinen
Gözlüklü olan iyi
Kadınsı
Kadınsı
Salaş bana göre kfkf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar