Evet hanımlar beyler, herkesin başına gelebilecek bir olay. Sosyal medyada biriyle tanışırsınız. Sohbet muhabbet sararsa bunu canlıya taşırsınız. Dış görünüşün iç güzellik kadar önemli olmadığını biliyoruz. Ama ilk görüşün çok önemli olduğunu da unutmamak lazım. Sizler ilk buluşmada hangi tarzda bir kombin ayarlarsınız. Yaratıcı fikirler bekliyorum. 😄💙
Etkileyici bir ilk buluşma için hangi tarz kıyafetler seçersiniz?
İlk buluşma dediğimiz şey birbirlerini ilk defa görmekse kesinlikle fiziğimi ön plana çıkaracak şeyler tercih etmem. Dişiliğim bir tık geride dursun der kendimi saçımı kaşlarımı kirpiklerimi hatta ellerimi ön plana çıkarırım. Mümkün mertebe sade bir makyaj en önemlisi hafif bir fondöten sürerim. Kıyafet tercihim mevsime ve gideceğimiz yere göre değişiklik gösterir. Ama değişmeyecek tek şey iddialı parçalardan uzak durmak olur. Örneğin akşamüstü bir yerlerde kahve içiyorsak ve bu mevsimde buluşacaksak, bol beyaz bir kazak altına mavi kot, ayagima kemerli sivri burun bot. Ustume de kaban ya da palto alırdım. Saçlarımı hafif dalgalandırır, çantamı da şık bir şey tercih ederdim... Hem cool hem de samimi:)
gidilecek mekana gore... parkta bulusmaya giderken grand tuvalet giyinmez heralde. ben de bir restaurantta felan bulusulacaksa oyle kot t-shirt gitmezdim.
Gideceğiniz mekana göre değişir ve hava şartları. Ona göre konuşulabilir eğer bu havalarda gidiceksem normal mekansa buluşcağmz yer spor clasık kombinlerdm. Beyaz bluz, siyah tayt siyah şık bir topklu bot sade ve bilekte bide deri ceket giyerdm saçlar fön.
Şimdi bu çok ince bir mevzu. Ben çok dikkat edersem sonra karışımdaki insan kot tshirt gelirse bozulurum. O çok şıkken ben salaş giyinirsem de rahat hissedemem. Her türlü gideri olan kombinler yaparım mesela kış şu anda. Tek parça elbiseyi ince çorap ve bootielerle kombinler üzerime ceket alırım. Saçım makyajımla tamamlarım ki nereye olsa uysun :)
Kendimi en çok yansıtan tarzı bulmaya çalışırım güzel giyinirim ama abartıya kaçmamak lazım rahat edeceğim kıyafetler olmalı. Asslaa bir başkasının dayattığı kombini giymem fikir sorarım o ayrı mesele her şeyi de mükemmel olmadığı gibi kabul etsin canım o kadar konuşmuşsak kendime yakın hissetmişsem beğenmişsem:) 💕💌
Krem tonları ilk buluşmayı her zaman olumlu geçmesine yardımcı olur, pudra pembesi de yine olumlu enerji sağlar bu kızlar için, erkek için de hafta içi takım elbise hafta sonu siyah veya mavi kot pantolon üzerine beyaz Kazak ve modern deri ceket.
Takim elbiseyle gidecek halim yok. Sivil hayatta nasilsam oyle giderim yani spor giyinirim. Belki kazak veya t-shirt yerine gomlek giyerim yani biraz ozen gosterdigimizi de hissettirmek lazim tabii.
En İyi Cevaplar