Siz en kadınlarda en çok hangi renkleri görmeyi seviyorsunuz? Sade ama şık mı yoksa cıvıl cıvıl olanlar mı daha çekici?


Cıvıl cıvıl bence, çünkü öyle giyinen kadınlar karşıyada öyle neşeli güzellikler saçar , hem kendide farklı olduğunu anlar. sadelik her zaman sıkıcıdır heleki bu aile içerisinde ise bir zaman sonra sıkılmalar başlar , Tad alamaz insan. benim görüşüm saygı duymak gerekiyor tabikide.
Güzel olan çekicidir :) fizik, tip olmadıktan sonra isterse elmas elbise giyinsin ilgimi çekmez.
Civil civil giyinen kadinlar susuyle dikkat ceker, sade giyinen kadinlar yuzu guzelligi ile dikkat ceker. ben sadelikten yanayim
Herkes kendine yakışanı giysin bence kendine yakışanı giyen daha tarzdır benim gözümde.
Cevap
38Cevap
Sade giyininler yerine gore de cicvil civil giyinenler
Sadeliginden ödün vermeyip tarz olan kadınlar.
İşin içinde kadın varsa herşeye değer.
Renkli
Sade olanlardanım ben daha tarz bence
Ben sadelik ve şıklıktan yanayım
Hep sade kalan kadın diyorum 👍🏻
Kişi kendisine hangisini yakistriyorsa o :-)
Yerine göre giyen kadın elbise 👗 👘
Tabiki sade ve natürel.
Sade güzel, duyguları süslü daha mantikli
Sade ve şık olmaktan yanayım🍀
Mesaj atin erkekler bise sorcam
40 kilo ablaları koymuşsun buraya...
Sade yani ben jkjkjkjkj
tarzı olan kadın candır
Siyahtan başka renk tanımayan ben
evde cıvıl cıvıl sokakta hanfendi
Bacak ya da vücut şov yapmayan kadınlar.
Çok renk sevmiyorum şık ve koyu renkler iyi
2. fotoğraftaki gibi olanlar
İkiside çekici olabilir iyi kombinler yapılırsa
Sportif giyinen kadınlar
Sadelikten yanayım. Özellikle spor giyim.
Uyumlu olsun da fark etmiyor giydiği yakissin
Kadınlar güzel varlıklar : )
Ben kalçaya bakarım bir de iç çamaşırı önemli 😎
sade ve şık
Tabiki de sade kadınlar
Sade kadınlar daha cekicidir :)
Sadelik iyidir
sade ve şık
Wucuduyla tarz yaratan kadınlar
Cıvıl cıvıl olsun
Sade ama şık
Sade
Sade herzmn ıydr
Sade tabiki :)
Sadelik 💗
Sade ve spor
Farketmiyorum hiç kimin nasıl olduğunu 🙏
sadelik güzelliktir
Sade ama şık
Sadelik bence
Tarz olan
Tarz olan kadınlar.
Cıvıl cıvıl
Cıvıllığı severim😍
Bence cıvıl cıvıl
Sade kadınlar
Sadelik
sade
hepsi
Sade ve şık 🙄
Sade giyen.
Sade
Sağdakiler
Cıvıl cıvıl
Sadeliği seviyorum.
Değişik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar