İç çamaşırı gösteren tayt giyen evli bir kadın gördüğünüzde kadın ve kocası hakkında ne düşünürsünüz?

geçen gün eşimle dışarı çıktık. arkasından yürürken yeni aldığı siyah taytın içinden güneş ışığının da etkisiyle iç çamaşırı olduğu gibi fark ediliyordu. hem külotunun rengi, hem türü, hem de külot uçlarındaki ve kenarlarındaki dantel detaylarına kadar görünüyordu. önce şaşırdım, biraz utandım ama eşime bir şey de diyemedim. sonuçta üzerini değiştirme şansı o an için yoktu. onu da üzmek istemedim. çünkü o taytı severek aldığını biliyordum. çevreme baktım, sanki benim dışımda fark eden de yok gibiydi ve rahatladım. tüm günü o şekilde tamamladık ve çevremde rahatsız edici bir göz de görmeyince eşime de bu konuda hiçbir şey demedim. kadın veya erkeklere soruyorum: siz bu şekilde iç çamaşırını gösteren taytlı bir kadın gördüğünüzde onun ve kocasının hakkında ne düşünürsünüz? olumlu veya olumsuz bir yargınız olur mu? eşim bir daha o taytı giymek istediğinde sizce taytın iç çamaşırını gösterdiğini ona söylemeli miyim?
İç çamaşırı gösteren tayt giyen evli bir kadın gördüğünüzde kadın ve kocası hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla