bu ortama görüşme yerine göre değişkenlik sağlar, bir şık resturant'a yemek yerken sportif giyimli bir bayan uygun değildir. Doğa yürüşündeysek tabiki bir tayt güzeldir.:)
Daha önceden giyimi kötü oluğta şık giyindiğinde hadi ya bu o kızmı demekten alıkoyamıyorum kendimi. Bazende spor salonu kapısında gördüğüm kızlar salon içinde öyle giyinmiş oluyorlarki defilemi var bir insan bu kadarmı değişime uğrar diyorum kendimce :) Göreceli durumlar
Ne giyersen giy, bilmiyorsan giyinmeyi ve tip de yoksa boş. Aynı kıyafeti iki kişi giysin. Duruş, asalet fark gösterir ve özellikle kilo olayı birbirinden ayrıştırır. Demekki iş kıyafette değil kişide biter
Aslında sevdiğimiz ve bizi seven için ne giyersek onun gözünde güzel gözükürüz. Dikkat ettiğimiz sürece, bakımlı olduğumuz sürece ayırt etmemeli. Nasıl rahat ediyorsan öyle yap.
Eğer henüz ilişkin olmayan birisini etkilemek için diyorsan, kesinlikle ilk izlenim için şık giyim. Tabiki sonradan onun yanında rahat olduğunu belli etmek için de sportif giyinebilirsin. Ben kadınlara eşofman/spor giyimi çok yakıştırıyorum bazen. Tabiki yerine ve duruma da göre
Yerine göre ikisi de olmalı, her ortam spor kıyafetleri kaldırmaz ya da başka ortamlarda şık giyim fazla ağır kaçabilir, doğru yerde doğru seçimi yaparsan her türlü göze hitap edersin
Fiziğine göre değişir aslında, fiziği ve saçları güzel bir kıza, renk uyumu yerinde sportif bir giyim çok yakışır ❤ (Evet, bahsettiğim kız yukarıdaki güzellik gibi olmalı^^) ama fiziği el vermiyorsa bilmiyorum, yorum yapmayacağım 😊
En İyi Cevaplar