Bence pastel renkler üzerindeki sloganlar kesinlikle hasır her daim var hele bide sevgili balıketli kızlarımız bu yaz bizim yaz kimse size mayo giydiniz diye şişman saklanıyor diyemeyecek çünkü mayo moda yapıştırın mayoları saklansın göbüşler
Bu yaz moda pembe, beyaz, turuncu, sarı renkli kot şortlar farklı bir tarz kazandırıyor bence benim olmazsa olmasızım şortlar ve ve şık bluzler 7 numara favorim :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
En rahati keten kumaştan salaş tunik elbise giy çık hem çok rahat hem çok şık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
330Cevap
Hasır şapka ve elbise en sevdiğim, güzel önerilerdi emeğine sağlık
Ben genellikle elbise ve mini etek giymeyi tercih ediyorum rahat oluyor benim için. 😊
Uzun elbiseler favorim. Tiril tırıl çok rahat oluyor.
Sahillerde gözümüz gönlümüz açılsın isteriz tabi :)
bir pantol bir tisort yeterli benim icin😂😂 sade tek renk koyu bir tisort altina da bir jean
Yazın kadında naturel pudra tonlarına işlenmiş çicek desenli kisa şortlu dekolteli elbise tadında şeyler iyi gidiyor.
ya bikeresinde bir kadının mayosunda hug me yazıyordu bende merak ettim nedir bu felan diye baktım sarıl bana demekmiş :D
kadınlar kendilerine yakışacakları iyi bilir yaz bitmeden hadi son hünerlerinizi görelim.
Birde örnek olarak kattığını kıyafetler güzel olsaydı iyi olurdu
Bence pastel renkler üzerindeki sloganlar kesinlikle hasır her daim var hele bide sevgili balıketli kızlarımız bu yaz bizim yaz kimse size mayo giydiniz diye şişman saklanıyor diyemeyecek çünkü mayo moda yapıştırın mayoları saklansın göbüşler
Tatile gidebilecek izni ve maddi imkani sağlarsak düşnülebir :)
Yazın beyaz olmadan kombin olmaz iyikode var. Yani 😂😂
yazları genelde elbise giymeyi tercih ediyorum. buradaki önerileri de değerlendireceğim
Yazın gerçekten de dar kotlar falan çekilmiyor bunlar güzel olmuş
Kombinler güzel ama beyaz elbise ve bluzlar daha güzel oluyor
Giyerim şortu beyaz Atleti kavrarım karpuzu bir kilo beyaz peyniri 😂😂😂 bide simit kollara
Teşekkürler güzel paylaşım ama bide bizim için paylaşan olsa nolurki
Hep kızlara yönelik paylaşımlar. erkkler için fazla yok malesef. Eline sağlk
Bu sene hasır şapka ve renkli camlı gözlüksüz dışarı çıkmadım:)
4 harika oluyor bayanda. Daha sekksi gösteriyor. Rahatlik verir
Uzun elbiseler ve pastel tonlardaki bikinileri kullanıyorum ve çokta hoşuma gidiyor
erkeklerde çuval giysin -_- hep kadınlara hep kadınlara -_-
Atletik olduğum için ve londrada bronz tenli olmanın avantajına sahip olduğum için çuval giysem sorun yok😊😊😊😊
Bir gömlek bir pantolon yeter ya.. Ben ne adamlar gördüm üzerinde ceket yok, ne ceketler gördüm... :)
3. Bikinilerde ise bu yaz pastel renkler çok moda! Mayo ve bikinilerine çizgili aksesuarlarla hareket katmayı unutma...
Bu yaz moda pembe, beyaz, turuncu, sarı renkli kot şortlar farklı bir tarz kazandırıyor bence benim olmazsa olmasızım şortlar ve ve şık bluzler 7 numara favorim :)
En rahati keten kumaştan salaş tunik elbise giy çık hem çok rahat hem çok şık
Tatilde yuksek bel bikini tercihm yazin kiyafet olarkta kisa tiril tiril elbiseler :))
Uzun elbiselere bayılıyorum uçuş uçuş hem rahat hem tarz oluyor
bu yaza özel 8 süper stil önerisini dikkate alacağım.
Kırmızı mayo çok moda bu sene bayılıyorum kot şortla
Benim stilim yaz kış standart.
Yaz: Pantolon-Gömlek
Kış : Pantolon-Gömlek-Deri çeket ;)
İnternetten alışveriş yapmam için çok çok beğenmem ve cevremden bulamayacak olmam lazım..
Nye ki iyi sitelerden alabilirsib
Yazin en cok rengarenk sort ve mayo ve beyaz mini etek giyerim ust olarakda crop lari 😍😍
Mudo çeki yeniden gelsin alışverişe devam edelim 😂
Biraz da erkeklere kombin önerisi verin bizde yaşıyoruz
Alışveriş yapmaya vaktim yok zaten sevmem fazla eşyayı
bu yaza özel 8 süper stil önerisini dikkate alacağım.
Zarif plaj elbiselerinle yaz boyunca hem rahat hem şık olmanın tadını çıkar. Cok doğru😌
Modayı insan kendi rahat ettiği bütçesine uygun şeylerden yakışanı seçerek kendi belirlemeli bence..
Çok uğraş vermeye gerek yok
Denize girmek asıl mesele
Plaj elbisesi nedir yaa giyin bikininizi gezin gözümüz biraz farklı alet ede at gorsun
Beyaz elbiseye bayıldım plajda olmasada evde giyerim :)
Bunu kizlara sormak gerek onlarin uzmanlik alani :)
favorim bluzlardan yana. Bir de beyaz beyaz olursa içim açılır.
RAHAT BİR ŞEZLONG VE SERİN BİR ŞEY OLSUN RAHATLIKTA BİRİNCİ OLSUN İŞTE TATİL KEYFİ BÖYLE ÇIKAR DOSTUM...
Yazları etek, elbise giyme taraftarıyım ayrıca bol pantolon da olabilir. Çok sıcaklarda iyi oluyor. Beyaz da favori renklerimden.
Siyah kırmızı pembe mor plaj sa gerçekten çok dikkat çekiyor çokta yakışıyor zayıf kilolu farketmeksizin :)
Uzun elbiseler , kısa sortlar ve şapkalar yazın en sevdigim seyleri
Bu nakış modasını 6-7 ayda bir kez daha güncelliyorlar. Nakış modası bitsin artık ya bu ne :D
Bu yaz kendini yeniden yaz kafanıza göre takılın ne yakışıyorsa onu giyinin
Guzel kombinler ama en guzeli beyaz tiril tiril elbiseler
Bende uzun elbiseleri cok severim hele yaz aylari😊
kolları fırfırlı ya da kolsuz tişörtler ayrıca uzun elbiseler çok güzel oluyo hdfh
elbiseler yaz için çok güzell oluyor ama 1 60 lar için uzun elbise olmuyor ne yazıkkii :D
Renkli kıyafetler iç açar ve yaza çok uygun. Rengarenk bluzlar ❤❤❤
Tabi ki hafif kiyafetler ve gösterisli takilar aninda asalet kazandırıyor🚀
Tulumlar , şort ve crop top uyumu bu sıcaklarda çok iyi :)
Açık renkli capry tişört ve parmak arası terlik bunlar yazın vazgeçilmezim
En güzeli uzun elbiseler her ortama uygular ve çoktan şıklar.