Yaz boyunca kendini şık ve güzel hissetmek; bunu da bir servet ödemek zorunda kalmadan yapmak istiyo
Moda & Stil Yaz Boyunca Şıklığını Konuşturmak İsteyenler İçin 8 Kaliteli ve Uygun Fiyatlı Stil Önerisi (Sayfa 7) Deppo Avantaj Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 197 Yaz Boyunca Şıklığını Konuşturmak İsteyenler İçin 8 Kaliteli ve Uygun Fiyatlı Stil Önerisi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
geçersiz_karakter Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Midi boy etek başta olmak üzere hepsi çok hoş 0 0 Yorumla
Daredevil39 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Moda & Stil konusunda 332 cevap paylaştı. Uzun elbise her zaman favori 0 0 Yorumla
fatıma95 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Benim favorim bluzlar ama yakışan her şeyi giyerim 0 0 Yorumla
geceesintisi Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Spor tarzında olan her kıyafet beni benden alıyor. 0 0 Yorumla
Gunel145 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl hepsi cok guzel 0 1 Yorumla Gunel145 +1 yıl tam benlikler mukemmel Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
çok güzel olmuş ellerine sağlık
Hersey bayanlar icin :😂😂
Gri etek çok tatlı oluyo bazıların
Hepsi çok şık görünüyor
6 daki elbise çok tatlı
Her tarzı seviyorum ben ve kullanıyorum.
müthiş bir bence bu öneriye uyacağım
Baskılı ve basic tshirtler favorim
Romantik, nakışlı uzun elbiseler...
kesinlikle omuz detaylı tulumlar harika <3
Saçını topuz yapan kıza herşey yakışır ya
Benimde favorim.3 resimdekiiii
içinde kadın olan elbiseler güzeldir
romantik ve cicekli elbiseleri seviyorum😊
2, 3 ve 4 olan güzelmiş.
Kolsuz olan her kıyafet is görür
Midi boy etek başta olmak üzere hepsi çok hoş
Erkekler için yok mu :)
Uzun elbise her zaman favori
2. Ci çiçekli elbise en güzeli
Kadınların işine yarar
her kıza böyle şeyler yakışmıyor
kafam karıştı şu an :D
baskı detaylı T-shirtler iyidir :)
7 numara daha iyi gibi.
3 ü tercih ederim
Valla hepsi süper ama favorim elbise
Basic tisortlr ve kot cantalar
Bayan ne giyse yakışır 😊
beyaz uzunlaarr
bu yaz uzun elbiseyi cok sevdim
Benim favorim bluzlar ama yakışan her şeyi giyerim
en iyisi 7 numara bence :D
RAHAT VE ŞIK BİR BLUZ DAHA İYİ BENCE
İyiymiş...
çok hoş bir paylaşım olmuş teşekkürler
Tiril tiril etekler❤
Spor tarzında olan her kıyafet beni benden alıyor.
bu yaz favorim nakışlı elbise
Tiril Tiril giyecen ohh miss
Crop toplar tabiki!:)
Valla kapalı olduğum için pek bakamıyorum 😂
Elbiseler 😉😉
BAYILDIM
Kesinlikle baskılı tişört
Guzel
7 senı gözlerım fena 7
evet :D beğendm
1 6 ideal bence
Benim favorim tulumlar 😄😄
Yedi
Hepsi güzel
3 le 4 benlikmis
Bence, romantik nakışlı uzun elbiseler.
benim favorim maskülen giyim
iyi .
bu yıl daha çok tulumlar favorimm :D
Hepsi güzel
beğenmedim valla :d
hepsi cok guzel
tam benlikler mukemmel