Göğüslerim hep ustten tasiyor. Derli toplu sudyenin oldugunu hissetmek istemiyorum. Anlamadığım bu göğüsleri omuzlarimda taşıma fikrini kim buldu acaba?
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Doğru sütyeni bir türlü bulamadım. Dışarıda da sütyen takmak istemiyorum artık. böyle bir çılgınlık yapan var mı aranızda?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Teste göre yıllardır doğru sütyeni kullanıyor muşum. 😀 Penti candır hele indirim olduğu zaman daha da candır..😍
Alın iste hafif telsiz ve ince bir sütyen tamam küçükse küçük kardesim madem buyuk o zaman ya duruma alışacaksınız ya da her zorluğa katlancan bunun başka yolu yok
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Ah bu takan kişilerin üstünde durduğu gibi dursa. biz takınca biri anyaya biri konyaya gidiyor
Kızlar Ne Diyor
Göğüslerim hep ustten tasiyor. Derli toplu sudyenin oldugunu hissetmek istemiyorum.
Anlamadığım bu göğüsleri omuzlarimda taşıma fikrini kim buldu acaba?
Doğru sütyeni bir türlü bulamadım. Dışarıda da sütyen takmak istemiyorum artık. böyle bir çılgınlık yapan var mı aranızda?
Teste göre yıllardır doğru sütyeni kullanıyor muşum. 😀 Penti candır hele indirim olduğu zaman daha da candır..😍
demek ki seçimlerin harika abla :)
@ozgetura5 Evet bir kez daha kanıtlamiş oldum🙄
Diğer kıyafetlerle de aran iyi mi peki :)
@ozgetura5 fena sayılmam moda yerine kendi stilimi oluştuyorum genelde. 😊
acaba senden bir kaç tüyo mu aalsam bu yaz 18 yaşım ıbitirdim özgürüm ve 3000 tl gibi bir yaz için kıyafet bütçem var :)
Sütyenlerinizin içinde altın mı var? Tanesi 70 liraya sütyen mi olur ya
neden yorum yapma zorunluluğu var ki böyle meselelere :/
Penti çok iyi ben hep sütyenle uyurum hemde uzun süre dayanıyor pentiler çok rahatlar 85 c kullanıyorum
En iyisi seni rahat ettirendir askıdı asla düşmemelidir ayrıca hatlarını bir miktar düzgün tutmalıdır
Numaramı ve e posta adresimi istemeseydi testi tamamlayacaktım, neden numara istiyosunuz @penti?
bu sorunları hiç yaşamadım ve gece gündüz hiç çıkarmıyorum.
Hiç öyle sorunlar yaşamadım vay be demek hep doğruyu seçmişim sjsj
Kullandığım sütyenin benzeri çıktı. Penti kaliteli ama birazcık cep yakıyor indirimliyken kapmak lazım😁
Bu zamana kadar hiç sütyen problemi yaşamadım Allah'a şükür 😄
Alın iste hafif telsiz ve ince bir sütyen tamam küçükse küçük kardesim madem buyuk o zaman ya duruma alışacaksınız ya da her zorluğa katlancan bunun başka yolu yok
Ah bu takan kişilerin üstünde durduğu gibi dursa. biz takınca biri anyaya biri konyaya gidiyor
Ben genelde sutyen kullanmiyorum sakincalimidir acaba?
Ben hic boyle seyler yasamiyprum. Sansliyim sanirim :-)
benim gibi küçk memeli zavallılar için bunların bir önemi yok...
...
...
bişey sorabilirmiyim :)
En doğru ölçüyü de bulsak, eve gelince çıkarıp atmanın verdiği hazzı hiçbir şey vermez.
Ben bahsedildiği kadar rahatsız olmuyorum hatta farkında bile olmuyorum taktığımın
valla ben utanıyorum takmıyorum yarım atlet gibi olan büstiyer giyiniyom ama hiç rahat değil
Güzel. Testi cözemem vaktim yok aklima gelorse donerim
Çok başarılı bir anlatim , doğru iç çamaşırı gercekten rahatlık sağlıyor
On kısmı tamamda bele gelen yer sıkıntısı var bende de
Doğrusunu deneme yanılmayla buldum sorun yok yani 😉
Demirli olanları sevmiyorum rahatsız ediyo batıyo bide
doğru sudyeni bulamadım fakat doğru erkeği buldum galiba
Ve biz hiçbir zaman o doğru sütyene ulaşamayacağız.
Bütün sütyenlerim Penti'den, cidden çok rahat ve güzeller
Kesinlikle katılıyorum
Doğru sütyen en iyisi, hayır batınca düzeltemiyoruz da
Pentinin ürünü güzel 👍🏻 umarım bu da güzeldir, deneyeceğim