Sütyen takmaya mecbur değiliz ki dünyada göğüs kanseri olan kadınların %95 i sütyen kullanan kadınlarmış sütyen takmayan kadınlarla erkeklerin bu kansere yakalanma oranı aynı
Her sutyenin her bedenini uretseler hayat daha guzel olabilir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben kaç yaşıma geldim hâlâ hiç bir bilgim yok tek bildiğim goguslerim küçük 75 ve dolgulu destekli alıyorum ama hiç ama hiç rahat edemiyorum nasıl seçiliyo ki doğru sütyen bir yardım lütfen...
Penti de bir südyene 40-70 TL arası bir para kıymak içimden gelmiyor.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ayy dolgululara olmasa ne yapar, nasıl koca bulurduk? :) Şaka bir tarafa, gerçekten büyük icat yapmışlar. Kozmetik sektörünün en büyük dostudur sütyen sektörü :)
Sütyen kullanmıyorum bir turlu dogrusunu bulamadım :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
benimki de kesin doğru sütyen çünkü ben tam tersi sütyenle daha rahat hissediyorum onla uyuyorum hatta garipsiyorlar nasıl rahatsız olmuyorsun diye ama ben böyle rahatım
Uçları dantel veya pamuk sutyenle de belli oluyor. Ben telli sert veya yastıklı sutyen sevmiyorum. Hem uçlar daha dikkat çekiyor. bakışlar üzerinde oluyor.
Kızlar Ne Diyor
Bu yazdıklarınızın hiç birini çok şükür ki ben yaşamıyorum. Hemde illa dünya kadar para harcamak gerekmiyor malın iyisini bulabilmek için!
Büyük göğüs sutyenlerin askilari neden ince olur hangi mantikla yapilir?
Doğru sütyeni bir ben bulamıyorum sanırım. Yatarken takmak tam bir eziyet hiç yatamıyorum rahat olmuyor :(
Sütyen takmaya mecbur değiliz ki dünyada göğüs kanseri olan kadınların %95 i sütyen kullanan kadınlarmış sütyen takmayan kadınlarla erkeklerin bu kansere yakalanma oranı aynı
@merveyetkin25
@merveyetkin25 buyrun
Kaç defa çözdüğümü bile hatırlamıyorum artık şu testi yok mu bana göre ya artık bıktım bunu dert etmekten ya
Ne aradiqini biliyorsan bu bu kadar zor olmamali ;)
Sanki teknolojik sütyen üretilmiş gibi "hayatınız değişsin" olmamış.
keşke her yaz geldiğinde iç ve ev giyimi üvey evlat haline getirmeseniz penti bey ;)
Her sutyenin her bedenini uretseler hayat daha guzel olabilir
Ben kaç yaşıma geldim hâlâ hiç bir bilgim yok tek bildiğim goguslerim küçük 75 ve dolgulu destekli alıyorum ama hiç ama hiç rahat edemiyorum nasıl seçiliyo ki doğru sütyen bir yardım lütfen...
Yatmadan önce sütyeni çıkarınca gelen rahatlık 💜 ben
Doğru sütyeni kullanıyorum zaten testi geçtim asssdf :/ Penti güzel marka.
İyi mi hiç kullanamm evde bende alayım pentiden
@rapnzel
Al ablam.
Cok yardimci oldu yillardir yanlis sutyen kullaniyormusum
tesekkurler penti
Penti en güvendigim iç camasırı markası. Şu an ispatladı ❤
aslinda kendin bilebilirsin hangi sutyen daha rahat diye kendin denedigin icin ama emin olmak istiosan tabi testi de cozebilirsin
bu video kısıtlı diyor. ayrıca tel no olmadığı için devam ettiremedim. 😢
Güzel ama sğtyenleriniz ertesi seneye çıkmıyor penti bey
Yatarken sutyen kullanmam büyük göğüslü olduğum için toparlayıcı kullaniyorum
iş yeri için uygun değildir ibaresi olması lazım, sapık ilan edildim iş yerimde kız başıma bu konudan dolayı :))
Penti de bir südyene 40-70 TL arası bir para kıymak içimden gelmiyor.
Ayy dolgululara olmasa ne yapar, nasıl koca bulurduk? :) Şaka bir tarafa, gerçekten büyük icat yapmışlar. Kozmetik sektörünün en büyük dostudur sütyen sektörü :)
Doğru yaa bazen batınca sütyen gerçekten hele dışarda olmak delirme sebebi resmen😂
Tabikide aile genlerine soylenmek yerine pentiyle barisik olcaksin 😄
Sütyen kullanmıyorum bir turlu dogrusunu bulamadım :D
benimki de kesin doğru sütyen çünkü ben tam tersi sütyenle daha rahat hissediyorum onla uyuyorum hatta garipsiyorlar nasıl rahatsız olmuyorsun diye ama ben böyle rahatım
Son zamanlarda çok merak ettiğim bir konuydu. Sayenizde kendim için en doğru seçimi gördüm. Teşekkürler Penti. Bu arada sizi çok beğeniyorum. :) <3
Bu konuda çok şanslıyım hep istesiğim gibi buluyorum.
75a çıktım zaten hüsrandayım bir de diyo ki 70b de kullanabilirsin nerden çözdüm :(
çok rahatsız şeyler gün bitip çıkaracağım anı iple çekiyorum... dışarda onsuzda gezilmiyo...
Ben onsuz çıkıyorum dışarı. Çok da rahat oluyo.
@JnnGipsy ilerde sarkar diye korkuyorum bide uçları belli oluyor. bazen sürtünmeden uçları tahriş olup hassaslaşabiliyor. bide daha hoş duruyo...
Uçları dantel veya pamuk sutyenle de belli oluyor. Ben telli sert veya yastıklı sutyen sevmiyorum. Hem uçlar daha dikkat çekiyor. bakışlar üzerinde oluyor.
Penticim sütyenlerini henüz denemedim ama bikinilerin bir harika dostum asdfgkj