Merhaba arkadaşlar benim ve diğer dövmecilerin duymaktan sıkıldığı 10 soruya burada cevap vermek istiyorum. Umarım bir daha bu sorularla karşılaşmayız.
1-Acıyor mu?

Bölgesine göre değişen bir acı grafiği var fakat hangi bölgenize yaptırısanız yaptırın sizi ağlatacak ve yerinizden sıçratacak kadar bir acı hissetmezssiniz.
Not: Bayanlar erkeklerden 3 kat daha dayanıklıdırlar bunun sebebi ise vücutları doğuma programlı olduğu için.
2-İğne ile yapıyorsunuz değil mi?

Hayır elektirikli testere kullanıyoruz. Boyayı derinin altına işlemenin başka bir yolu malesef yok.
3-Abdest geçiriyor mu? Günah mı ?

Eğer dinsel takıntılarınız varsa bunu dövmeciye değil, dini konularda uzman birine danışmalısınız. Ama mantık olarak abdest deri üzerine su deymesini gerektiriyor dövme derinin 3 kat altı olan epidermis tabakasına yapılıyor. Ayrıca Kul hakkı yemekten daha günah değildir.
4-Daha çok var mı? Ne kadar zaman da biter ?

Dövmenin ne kadar zamanda biteceğini kestirmek gerçekten çok zordur. Buna kesinlikle net bir cevap verilip de müşteriyi beklentiye sokmak yanlış bir davranıştır.
5-Ama diğer stüdyo şu fiyat verdi...

Her dövmecinin işine biçtiği değer farklıdır. O zaman diğer stüdyoya gidebilirsiniz size küsmeyiz.
6-18 yaş sınırımı var? Niye?

Yasal olarak reşit olmamış insanlara bu gibi uygulamaları aile rızası olmadan yapmak yasaktır. Kendimizi Ailenizle davalık olarak bulmak istemeyiz.
7- Sen bana kıyak yap, ben sana çok müşteri getiricem

Şark kurnazı dediğimiz tipler. Bu tavrınız size daha yüksek fiyat vermekten başka bir işe yaramayacaktır. Biz zaten indirimimizi yapıyoruz.
8- Dövme yaptıracağım ama ne yaptıracağımı bilmiyorum. (En sevdiğim)

Bunu siz bilmiyorsanız biz hiç bilemeyiz. Ayrıca Dövmeden %1 bile şüpheniz varsa %100 sıkılma garantiniz var demektir. Yaptırmamanızı tavsiye ediyorum.
9- Para sorun değil ama, sen bir indirim yap.

Madem para sorun değil neden indirim istiyorsun ? Ya da neden kimse az söyledin bu dövmenin hakkı 3 değil 5 diye ? Ölene kadar vücudunuzda taşıyacağınız bir şey paradan daha mı değersiz ?
10- Gözleri kırmızı yapalım.

Her dövmeye renk yakışmaz genelde bu isteği kurt dövmelerinde çok alıyoruz. Nedir bu kırmızı göz takıntısı bir gün birininkini pembe yapıcam o olacak ...
Uzun lafın kısası arkadaşlar artık bu soruları soymayın sterilizasyon vs. konularla ilgili sorun sabaha kadar anlatalım. Ama bunlar boş muhabbetler.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar