AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
tuyleri bilemem de, bedene yapistirilan elmas gibi taslara bayildim.. gerçekten seksi geceler icin gayet güzel bir beden aksesuarı:)
İstenmeyen tüy mü ulan oldu doğada istenmeyen tüy diye bişey yok diye sakal bıyık bacak kılları bikini bölgesi falanda bırakın ıyy
İğrenç geldi benceyi şikayet edesim geldi sırf şu tüyüleri bence diye yazıp midemi bulandırdığın için :P
Hani hic almazlar anlarim. Boyamak sim ne ya sacmaligin daniskasi. Ben herseyin tuysuzunu seviyorum. Bu akimida desteklemiyorum.
İnsanın doğal hali budur nasıl iğrenç diyebiliyorsunuz şımarıklıktır bu
Tuvalet ihtiyacınızı evinizin orta yerine , oraya buraya bırakıyor musunuz? :D
Her doğal halimizi dışarıya mı yansıtalım?
Kezo dedik mi suçlu oluruz.
Güzel bir görüntü mü orda bir dünya kıl olması?
Birde boyamışlar onu yapmışlar bunu yapmışlar.
Modernleşme adı altında kezolaşmaya gerek yok !
Midem kalkti be öff bunların koltukalti boyleyse genital bölgeleri misir puskulune dönmüştür herhalde 😂😂
bence süper bişey lazere gitmseydim kesinikle simlerdim
Nekadar süsleselerde allayıp pullasalarda sonuç:GÖRÜNTÜ KİRLİLİĞİ 😂😂
Yine sen yine takdire şayan bir görüş 😉
Ahaha işte şunu anlatmaya çalışıyorum insanlara.. hesabımı kapattıratak beni ben olmaktan ve sitede eğlenmekten alıkoyamazsınız;))
Tek kelime.. leğen getirin , kusacagim.. İgrenclikte bu derece ileri gitmeyin , lütfen..
bir bu eksikti.. ahan bunuda yaptılar.. bu bayanlardan korkulur :)
Bence hem kadın hem de erkekler tüylerinden arınmalı ama primat gibi olan erkekler eleştirince komik oluyor.
Hahaha doğru :) maymun gibi erkekler var
Eskiden Kleopatra tuylerini (alt tarafin) altinla boyardi. Bazen kendimi daha iyi hissetmek icin ben de altinla ayni seyi yaparim yaklasik 15 yildir. Umarim evlendigimde esim sorun etmez bunu. :)
O kim sen kimsin ya :)
Eksileyen cahil kizlar kim merak ettim... :(
Batıya özenerek ne elde ettik? Bir adet koltuk altı tüylerimizle barışma mı? Saçmalığın daniskası ve anlamsız.
Aklıma annemin uzatta boncuk tak dediği günler geldi 😄 kii az kökleri görünse sofraya oturtmazdi beni 😕 temiz büyüdük öyle gidiyoruz çok şükür.. Bunlarda eksik olan da bu aile terbiyesi
Son yıllarda medya sağolsun! bazı olayları çok cabuk değiştire biliyor bu bazen iyi ola biliyor fakat sırf trend diye yapılan şeylere tahammülüm yok :) "Kılı koru doğayı sev" :)
islam dininin ne kadar güzel olduğunu bir kere daha görmüş oldum :)
Sadece kadınlar değil erkeklerde koltuk altı tüylerini almaları gerek + olarakta kaş aralarını.
Bazıları nasıl saçmalasam diye kafa yoruyor habire.
Düşünsenize kadınların doğal olduklarını. Hele o kıllı bacaklar falan.
Bence simle uğraşacaklarına aldırsınlar. Temiz olmak lazım yahu
Bir kız olarak iğrenç buluyorum kimse için değils ebile kendi için almalı insan be :/
bırakın kılla tüyle barışı müslümanlar ölüyor duymuyorsunuz bile ya :/
yeminle öyle bir kız görünce direk tüm kadınlardan soğuyorum.
iğrenç buldum bunun kadınlıkla alakası yok :/
insanın temiz olmasıyla ilgili kadında erkekte temiz olmalı yaa
O değil de erkekler bize iyi kitlemiş ağdayı cart cart. En büyük kazık olmalı bu.
killarla barisma surecini anliyorum da sim muhabbeti gercekten cok gereksiz.
Lanet birşey dünyanın en güzel kadınıda olsa sunu gördüğüm anda döverim :)
Bahanelerine atliyim baska soyleyecek lafim yok, emegine saglik.
İğrenc bişey ya utanc verıcı!! Ona sim pul yapiştrana kadar agdayı sür cek bitti !
okurken kustum o derece :D birazcık abartmışlar sanırım :D
kızların kendimizi bu şekilde nasıl kabul ettiririz'in şekil bulmuş hali iğrenççç
Ne yiyip ne içiyolar ya. Salaklıktan başka bsey degil. İyi olmayan şeyleri iyi göstermeye calısyolar.
barısmasak daha ıyıydı sankıı :) rengarenk koltuk altı tuylerı eglencelı duruyor ama :) ben uzatıp ördurup boncuk taksam nasıl olur acaba? :)
Pislklerini süsleyip ve hatta bunu bir trend gibi göstermek neyin özgürlüğü kaktüskafa. Gördükçe tiksindim
bak kızlar gerçekten yapmayın böyle bir şey hani adriana lima olsanız bile bunu yapınca eksilere giderrsiniz
ne yapiyorsunuz siz ya nasil bir insanliktir buu😊😂😂
bana göre iğrenç, resimlere bakmayı bile içim kaldırmadı
ben koltuk altımda bu kadar uzatmıyorum tüyleri bu kadınlara noliiyyyy
Saçma.. bir de zararlı diyo.. boyamak hiç zararlı değil sanki..
NBA daki basketçilerin koltuk altlarını anımsattılar bana kıllı kıllı
Adı üstünde istenmeyen niye barışalım. Pislikten başka bişey değil
Simlenmese de bakimsiz ve pis bir görüntü. üsengeclige trend diye kilif uydurmuslar. igrendim ya
Barış süreci sadece asker ile Gerilla ölmeyincekullanılmalı ve bu sim konusu degil birazda gözükse çirkin duruyor koku yapıyor
Gerek yok tabi benim midemi biraz hasara uğrattı görseller bunları moda diye bize kakalayan insanlar sağ olsunlar.
Emeğine sağlık yazar.
Bu benceyi hazırlayan! Ve de destekleyen erkekler, acaba böyle bir bayanla evlenirmiydiniz?
erkeklere gonderme olurdu bence bu cok da bakmıyoruz kendmıze herkes adına konusuyorm ama bu da degısk bı psıkolojı bır felsefe idiotloji
bence hiççççç ama hiçç hos degıl ınsanın en mahrem yerlerı tertemız olmalı kılların oldugu yerde temızlık ıkı saatlıktır
Holywood yıldıları bu akımı başlatmakta geç kalmış bizimkiler bu akımı yıllardır kocayı bulduktan sonra başlatıyordu zaten boyasız ve simsiz olarak 😂
1. Gördüğüm en iğrenç bence
2. O bölgedeki tüyler terleyince pis pis kokar
3. Maymun gibi ortada dolanmaya gerek yok
Çok saçma ve gereksiz bir kezo bencesi ayrıca bu nasıl süper bence olur ya harbi bence okumamakta bir kez daha karar kıldım.
temizlik yapmakta fayda var. doğayla oynandıkça yan etkileri de artacaktır. özellikle kadınların bu gibi durumlarda dikkat etmeleri önemlidir.
Moda buysa her turlu karsiyim koltuk alti killari pistir ter kokusuna sebep verir tamam * almak zararli olabilir bunun icinde dinen arpa boyu kadsr musade edilmistir
Igrenclikten baska birsey değil bu. Ya akliniza tukureyim sizin.
Ozaman abdullah abiden bir farkı olmicak kadınların.
hani hep avrupaya özenirsiniz ya, hadi buna da özenin bu da medeniyet deyin
Iyy midem bulandi bu nedir ya.. bir kere internettede gormustum.
plajdayken ördüreni bile gördüm, kız güzel ama kollarını havaya kaldırınca miğdem kalkmıştı
iğrenç duruyor. Bayanlar heveslenmeyin. Çok itici olursunuz
Sırf dikkat cekmek icin her turlu boku yapiyorlar edep ahlak kalmamis , yazik...