Herkese Merhaba :)
Bundan beş yıl önce kadınlar kusursuz ciltler elde etmek için adeta maske gibi fondöten sürüyorlardı. Şimdi ise herkes daha doğal, cildindeki lekelerle, çillerle mutlu. Bence de doğallıktan yana olanlardanım. Her kadının içinde bir makyaj yapma tutkusu vardır ama vaktimiz yok maalesef. Gelişen teknoloji bize BB, CC, DD kremleri sundu. Bir de BCdation çıkınca işler daha da karışmadan yazmak istedim.

İlk önce cildimizi tanıyalım ve bol su içelim. Bu kremlerin ortak özellikleri cilt tonunu eşitler, hem doğal cilt tonu gibi hem de fondöten gibi durur. Doğal bir görünüm kazandırır. Benim için en önemli olanı da bu UVA ve UVB ışınlarından korur.
BB Krem-Blemısh Balm-Leke kremi
Cilt kusurlarını kapatır ve gün boyu cildin nefes almasını sağlar.Nemlendirme özelliği yüksek kremler bunlar ama sürmeden önce normal bir nemledirici krem dürüp üstüne BB kremi uygularsanız daha iyi bir sonuç alırsınız.

Ben ilk Garnıer ile tanıştım.SFT15 içeriyor.Birçok BB denedim bu en çok hoşuma giden ürün.Fırçayla değil elinizle sürerseniz daha doğal bir görünüm elde edersiniz.18 liraya almıştım.
CC Krem-Color Corrector-Ren Düzenleyici/Dengeleyici
Sivilcelerden ötürü kırmızı lekeleriniz varsa solgun bir cilde sahipseniz CC krem sizin için iyi bir tercih olacaktır.CC kremin uygun olduğu ciltler genelde hassas ciltler oluyor. ya da dönemsel hassasiyet yaşayan ciltler diyelim.Bu yüzden ben CC kremin kalite bakımından iyi olması taraftarıyım.
Son derece memnunum. SFT 30 içermesi ve tenimde yarattığı işıltı çok güzel.Daha önce Chanel CC kullanıyordum ama Clınıque moisture favorim. 76 liraya almıştım.(ama pure beuty cc de güzel :) )
DD Crem-Disguise and Diminish-Gizlemek ve azaltmak gibi bir manaya geliyor
DD krem ise antiaging krem ve lekelere karşı daha iyi bir yatıştırma sağlamayı vaad ediyor. Sadece bir tane DD krem kullandım oda Dermedoctor DD Crem. Ülkemizde BB veya CC kadar yaygınlaşmadı henüz. 30 dolara yurt dışından arkadaşımaspariş ettim.

Bence +35 kadınlar kullanmalı. Ya da hamilelik sırasında oluşan lekeler içinde çok başarılı ola bilir. Ben kendi cidimde pek bir far görmedim. Cilde verdiği ışıltı güzel. Marka ürünün 15 ten fazla yararı olduğunu söylüyor. SFT30 olması da bir artı.
BCdatıon Crem
Bütün bu kremlerin menşei kore. BB ve CC ler büyük sükse yapınca Tony Moly BB ve CC kremin birleşimi bir ürün piyasaya sundu.

Biraz yabancı blogları karıştırdım. Ürünün kendi sitesine baktım (sizin için çatpat ingilizcemle çeviri yaptım) tam olarak BBve CC kremi bir arada sunduklarıı söylüyorlar.ben denemedim. O yüzden tavsiye edemiycem. İkisinin bir arada olması iştahımı kabartmıyor değil.Türkiyede bulan varsa yorum bıraksın.
Çok uzattım ama önemli bir konu bence :)
Bütün bunların öncesinde cidimizi tanımak. Ürün seçimleriniz o zaman daha kolay olur. Sizinle sadece favori ürünlerimi paylaştım. Başka bir yazıda belki uygulamalarını anlatırız :)
Umarım beğenmişsizindir. Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar