Öncelikle burada yazdıklarımın hepsini ilk elden kendime uyguladım. Ve sakıncasını görmediğim şeyleri paylaşacağım tabiiki sizinle. Ama lütfen ve lütfen çok dikkatli okuyun yazdıklarımı. Yanlış yaptığınız bir şey olursa kötü sonuçkarla karşılaşabilirsiniz çünkü.

İnanılmaz sonuçlar aldığım bir kür var. Yazımın sonunda onu paylaşacağım sizlerle ama ilk önce saçlarımın bakımı, sağlığı ve hızlı uzaması için neler kullandığımı paylaşacağım.
Artık her saçlarınız kırıldığında istemeye istemeye kuaföre gidip söylediğinizden on santim daha kısa kestirp sinirden köpürmüş galde eve gelmenize gerek yok. Bu yağlar saçınıza çok iyi gelecek!
1. ZEYTİN YAĞI

Tabiiki de ilk sırada zeytin yağı geliyor benim için. Neden derseniz hem ülkemizde ulaşılması kolay bir ürün hemde inanılmaz sağlıklı yapıyor saçları. Parlaklığını arttırır, sağlamlık verir, yumuşatır ve bakımlı gösterir saçlarınızı :)
2. HİNDİSTANCEVİZİ YAĞI

İlk sırada olmamasının tek nedeni ülkemizde çok popüler olmamasıdır. Yani ulaşmanız imkansız değil tabiiki ama zeytinyağı kadar yaygın değil. Özellikle Hindistan'da kadınlar tarafından çok kullanılan bir yağ. İnanılmaz derecede güzelleştiriyor saçı. Çok faydasını göreceğinize eminim. Kokusu harikadır ve en sevdiğim yağım budur :)
3. TATLI BAĞDEM YAĞI

Tatlı bağdem yağı hem saça hem de kirpiklere uygulanabilen bir yağdır. Bu da bonusumuz olsun :) Kullandığınız ve bitmiş bir rimeli kabını iyice yıkayıp içerisine tatlı badem yağı koyun her gece yatmadan önce sürüp yatın. Birkaç hafta sonra etkisini göreceksiniz. İnanılmaz derecede güçlendirip gürleştiriyor kirpikleri. Ben ve arkadaşlarım çok faydasını gördük. Tavsiye ediyoruz :) (Kaş için de kullanılabiliyor bu arada.)
4. ARGAN YAĞI

Argan diğerlerinin yanında etkisini en az gördüğümdür ama bir kalemde de silip atılmaz. Saçlarınıza parlaklık verir ve güçlendirir. Kesinlikle kullanın demem ama faydasını göreceğinizi söyleyebilirim :)
NASIL Kullanacağım?

Bu yağların hepsi aynı şekilde uygulanır saça.
İster ayrı ayrı ister hepsini karıştırarak uygulayabilirsiniz. Saçınızın uzunluğuna göre ölçeğini belirleyin(benim saçlarım uzundur bu dört yağın her birinden üç tatlı kaşığı koyunca yetiyor siz hesaplarsınız kendinizinkine göre) Zaten deneye deneye tutturursunuz bir ölçek. Yağın kullanacağınız miktarını ayarladıktan sonra mikrofalgada ya da yoksa ocakta hafifçe ısıtın. Kaynatmayın ama :D sadece hafifçe ısıtın. Daha iyi etkisini gösterir sıcakken çünkü. Sonra da saçlarınıza uygulamaya başlayabilirsiniz. Özellikle diplerine masaj yapın. Uçlarınız kırıksa faydası olacaktır. Sonra da istediğiniz kadar bekletebilirsiniz zaten doğal oldukları için sakıncası yok ne kadar durduğunun. Hatta yatabilebilirsiniz.
Haftada bir kere uygulamanız yeterlidir. Çok abartmaya gerek yok. Düzenli bakım yapmış olursunuz saçlarınıza böylelikle.
NEREDEN Temin Edebilirim?

Evinizin etrafında ya da çarşınızda mutlaka aktarlar bulunuyordur daha önce dikkatinizi çekmemiş olabilir ama vardır :) oralardan bu söylediklerimi temin edebilirsiniz :)
SAÇ UZATAN KÜR

Malzeme değişmiyor sadece uygulama şekli değişiyor bu kürde. Bu yazdığım yağlardan hangisini daha faydalı bulduysanız(ben zeytin yağıyla yaptım)onunla yapabilirsiniz kürü.
Öncelikle kullanacağınız miktarı belirleyin ve yağınızı ısıtın. Sonra ellerinizle masaj yaparak SADECE SAÇ DİPLERİNE yağı uygulayın. Saç diplerinizin yeteri kadar yağ aldığından tatmin olduğunuzda öne doğru eğilin ve saçlarınızı yere doğru salın. Bir dakika boyunca öyle bekleyin. Ve bu kadar sonra yıkayabilirsiniz saçınızı. Bunu bir hafta boyunca hergün uygulayın. Nasıl uzadığını göreceksiniz saçınızın. Ben sadece üç gün uygulama fırsatı buldum 1 cm uzadı. Ki normalde bir ayda bu kadar uzar ancak.
ÇAM TEREBENTİN

Diğer yağlarla karıştırılmasın dite ayrı yazıyorum çok önemlidir kullanılması.
Çam terebentin müthiş bir şeydir. Bu olmadan bu yazı da olmaz o derece diyeyim :) Çam terebentin saç uzamasında inanılmaz etkilidir. Saçı sağlamlaştırır, sağlıklı yapar. Diğer yağlardan farklı kullanılır aman DİKKAT! çok çok önemli saçınızdan olabilirsiniz o yüzden dikkatli okuyun.Büyük boy bir şampuan şişesine üç kapak koymanız yeterli olacaktır. Fazla koyarsanız saçınıza zarar verir. Dikkatli olun. Şampuana koyduğunuz için en düzenli bunu kullanmış olursunuz :) zahmeti de yok yani :)

UYARI ! ! ! ! Bu yağları kullandıktan sonra aman saçım yağlı görünür pis görünür diye yüz defa yıkamayın saçınızı. Bir iki defa yıkamanız yeterli olacaktır. Çok fazla yıkarsanız vücut yağsız olduğunu sanar ve daha fazla yağ üretmeye başlar. Yani yağlı ve pis görünür saçınız. Zaten yağın o ağırlığı bir iki yıkamada gidiyor. AYRICA sakın duş alırken yağlı saçınızı yıkamayın. Çünkü akan yağ vücut tüylerinizi daha kötüsü yüz tüylerinizi besleyebilir. Bunun olmasını hiç kimse istemez. Kaş yaparken göz çıkarmayalım yani :) Lavaboda ayrıca yıkayıp öyle duş alın alacaksanız :)
NOT : Saçınıza kına yakmak burada yazdığım herşeyden daha fazla yararlı olabilir saçınıza. Aşırı derecede güçlendiriyor ve gürleştiriyor. Benim saçımı çok gürleştirdi. Ama uzerine boya yapamazsınız, yapsanız bile akar ve tutmaz. Saçınızı açamazsınız. Hiçbir kimyasal işlem kabul etmez yani. Yine de uygulayacağım diyorsanız size kalmış..
Umarım memnun kalırsınız yazdığım yazıdan. Güzel sonuçlar almanızı istiyorum :) Sorularınızı sorabilirsiniz. Vakit ayırdığınız için teşekkürler :))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar