Havaların soğumasıyla birlikte kimler sıcak tutacak kıyafetlere yöneliyor? ❄️ Hem evde hem de dışarı
Moda & Stil Soğuk Kış Günlerinde Dolabının Tamamlayıcısı Olacak 6 Şey (Sayfa 2) Penti Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 132 Soğuk Kış Günlerinde Dolabının Tamamlayıcısı Olacak 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
Mutsuz2019 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl ben genelde atlet kullanan biri degili ama Harika olmuş dineyecigim 0 0 Yorumla
selviiii19 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Pentinin her ürününü cok begeniyorum gercekten… 0 1 Yorumla mihribann_95 +1 yıl ben de. Sadece bazen pahalı geliyor. Ama kampanya dönemlerinde güzel Yorumla
dilek000 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Seçenekler güzelmiş. Özellikle dantelli modeller çok şık olmuş. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Çok güzel çalışma olmuş emeğinize sağlık çok güzel bilgiler vermişsiniz teşekkürler 0 0 Yorumla
tatli_kedi00005 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Soğuk kış günlerinde etek giyerim 0 1 Yorumla mihribann_95 +1 yıl Penti çoraplar sıcacık tutuyor <3 Yorumla
ZpAtş Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl Kışın iç giyim çok daha önemli 0 1 Yorumla mihribann_95 +1 yıl kesinlikle öyle Yorumla
Jiteminyoldaşı Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Atlet ve ben ayrı dünyaların insanıyızz 0 2 Yorumla mihribann_95 +1 yıl bend öyle diyordum ama bu modeller çok tatlış duruyor Yorumla Jiteminyoldaşı +1 yıl @mihribann_95 çok rahatsız ediyici görünüşü güzel ama bilmiyorum çok değişik Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Moda & Stil konusunda 573 cevap paylaştı. Atlerler çok hoşuma gitti🤩 0 2 Yorumla DorothyBabe +1 yıl Atlet* Yorumla mihribann_95 +1 yıl benimde çok ilgimi çekti, siz denediniz mi? Yorumla
Hicraney Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Moda & Stil konusunda 538 cevap paylaştı. Hepsi güzel ya hepsinden istiyorum 😊 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,7b cevap paylaştı. Termal ürünler şart ya yoksa donuyoruz 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
ben genelde atlet kullanan biri degili ama Harika olmuş dineyecigim
Pentinin her ürününü cok begeniyorum gercekten…
ben de. Sadece bazen pahalı geliyor. Ama kampanya dönemlerinde güzel
Seçenekler güzelmiş. Özellikle dantelli modeller çok şık olmuş.
Çok güzel çalışma olmuş emeğinize sağlık çok güzel bilgiler vermişsiniz teşekkürler
Yünlü atlet güzel olmuş Penti harikasın
Penti ürünlerini severek kullaniyorum
Gerçekten harika seçenekler bayıldım
Pentiyi severim kaliteli ürünleri var.
Soğuk kış günlerinde etek giyerim
Penti çoraplar sıcacık tutuyor <3
Kışın iç giyim çok daha önemli
kesinlikle öyle
Atlet ve ben ayrı dünyaların insanıyızz
bend öyle diyordum ama bu modeller çok tatlış duruyor
@mihribann_95 çok rahatsız ediyici görünüşü güzel ama bilmiyorum çok değişik
Atlerler çok hoşuma gitti🤩
Atlet*
benimde çok ilgimi çekti, siz denediniz mi?
Atletsiz olmazz sıcak tutar yoksa üşütür insan
Hepsi güzel ya hepsinden istiyorum 😊
Termal ürünler şart ya yoksa donuyoruz
Sweat yeterli diye düşünüyorum
soguk kış gününde atlet dimi evet bence de atlet olmalı.
pentinin harika ürünleri var
Güzel bir bence olmuş thanksss
Penti varsa her şey tamamdır zaten.
Uzun saten gecelikler her zaman favorim
Sweat triko elbise deri ceket deri pantolon
Ay çok güzeller hem uygun fiyat hem kalite 😍
Çok güzel ve özenle seçilmiş parçalar. 🌸
Penti harika seçim bence.
Panti kalitesi tartışılmaz
Yun lazım kesinlikle bu havada
Hepsi çok zarif ve güzeller.😍
Çok güzel ürünler çok beğendim.
Penti ürünlerini çok seviyorum😚