Bu yaz hiç bitmesin isteyeceksin! Sezonun en tarz bikini ve mayolarıyla göz kamaştırmaya; karıştır-y
Moda & Stil Bu Yazın Hikayesini Tarzıyla Yazmaya Kararlı Kızlar İçin 8 Bikini ve Mayo Modeli (Sayfa 2) Penti Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 91 Bu Yazın Hikayesini Tarzıyla Yazmaya Kararlı Kızlar İçin 8 Bikini ve Mayo Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
hayalkdk Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Çok hoş modeller var bakalım hangi modeli tercih edeceğim 😍 0 0 Yorumla
x_sudee Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Hepsine bayıldıımm *-* Ama benim favorim "sade" olanlar. Ama herkesin tarzı farklı tabi. 0 0 Yorumla
GüzideÇetin Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl 2. maddedeki fikri severim.Ayrıca resimdeki bikiniler de harika... 0 0 Yorumla
Jacquelyn Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Sade ve sportif havasıyla duru güzelliğini öne çıkarırken yandan ipli dekoltesiyle göz kamaştıran mayolar favorim. 0 0 Yorumla
HüzünlüMutluluk Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Tek kelime ile müthiş. Yaz mevsimi ve plaj iyi ki var.. 0 0 Yorumla
orangegreysky Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Biraz fazlalıklarım var, onu da çizgili bikiniyle kapatıyorum ben. Mükemmel bir icat gerçekten. :D 0 0 Yorumla
gençözgürkizz Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Tatilim olmadıktan sonra ne işe yarar ama güzel gözüküyorlar 0 0 Yorumla
_TuMuGu_ Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Bu sene mayo giymeye karar verdim bu modellerde çok güzel 0 0 Yorumla
leopar61 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl :D Ne diyekk güzel bence fakat özenipte böyle giyinmeye alışmayın :) sevgilerumla 0 0 Yorumla
hayalperestshe4 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl bayıldım özellikle Farklı bikini alt ve üstlerini kombinlerine 0 0 Yorumla
DİRTYGİRL19 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl çok güzel bir çalışma olmuş bikini modelleri çok güzel 0 0 Yorumla
Ozkirbetul Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Bence sportif olanlar en iyisi cool olmayı severim. 0 0 Yorumla
Avenus0 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Ben kesinlike 3 derim 😂günlük hayatta da sade ve sportif giyinmeyi severim 😂 0 0 Yorumla
duygukarasu Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Yazın en sevdiğim kısmı💓Pentinin mayolarına söz yok zaten🌟 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Enerjik kişiliğini yansıtan, sokak modasını ve cool tarzını sahile taşımanı sağlayan püskül detaylı bikiniler içlerinde en güzeli bu 👍 0 0 Yorumla
GingerLady Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Harika! Puantiye favorim oldu ♥ 5 1 Yorumla sadem00 +1 yıl En Çirkini o Yorumla
oozzggeenur Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl 6. Sezonun modası floral desenleriyle trendleri yakalayan, asil duruşuyla da herkesi hayran bırakan mayokiniler #Bence 0 0 Yorumla
Uykuculardanbiri Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Bikini giymiyorum ama yüksel bel bikini de moda olmuş daha ne diyeyim 🤣🤣 0 0 Yorumla
Hilal_36 Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl güzel olmuş ellerinize sağlık benim fovorim 3. yazı oldu sportif bir bikini harika olur <3 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bizde isteriz o mayoları bikinileri ama göbeğim izin vermiyor I HATE SUMMERRRRRR😭 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Penti ürünlerin çok güzel görsel olarak ama çok pahalısın neden? 0 0 Yorumla
Pinarrrr98 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl 4 tabiki yüksek bel özellikle basenliler için muhteşem 🤗 0 0 Yorumla
MelisaAsuTaşpınar Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Kızlar daha bekleyin erkeklerin giydiği alevli şortların acısını kışın giyeceğimiz geyikli taytlar ile çıkaracağız '' Revenge So Closer '' 1 0 Yorumla
KAŞARSELİN Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl insan zayıf ve güzel olunca ne giyse yakışır. Ben hala kilolarımı nasıl saklayacağım? derdindeyim. Ahh, berbat bir durum bu. 1 0 Yorumla
bburcuya Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Ben latin tarzı seviyorum fakat trdeki plajlarda garip bakılıyor. 0 0 Yorumla
beyzanur26 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Hepsi cok güzel ama yüksek bel bikini daha çok hoşuma gitti (4.) 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Çok hoş modeller var bakalım hangi modeli tercih edeceğim 😍
Hepsine bayıldıımm *-* Ama benim favorim "sade" olanlar. Ama herkesin tarzı farklı tabi.
2. maddedeki fikri severim.
Ayrıca resimdeki bikiniler de harika...
Sade ve sportif havasıyla duru güzelliğini öne çıkarırken yandan ipli dekoltesiyle göz kamaştıran mayolar favorim.
Tek kelime ile müthiş. Yaz mevsimi ve plaj iyi ki var..
Biraz fazlalıklarım var, onu da çizgili bikiniyle kapatıyorum ben. Mükemmel bir icat gerçekten. :D
Tatilim olmadıktan sonra ne işe yarar ama güzel gözüküyorlar
Bu sene mayo giymeye karar verdim bu modellerde çok güzel
:D Ne diyekk güzel bence fakat özenipte böyle giyinmeye alışmayın :) sevgilerumla
bayıldım özellikle Farklı bikini alt ve üstlerini kombinlerine
çok güzel bir çalışma olmuş bikini modelleri çok güzel
Bence sportif olanlar en iyisi cool olmayı severim.
Ben kesinlike 3 derim 😂günlük hayatta da sade ve sportif giyinmeyi severim 😂
Yazın en sevdiğim kısmı💓Pentinin mayolarına söz yok zaten🌟
Enerjik kişiliğini yansıtan, sokak modasını ve cool tarzını sahile taşımanı sağlayan püskül detaylı bikiniler içlerinde en güzeli bu 👍
Harika! Puantiye favorim oldu ♥
En Çirkini o
6. Sezonun modası floral desenleriyle trendleri yakalayan, asil duruşuyla da herkesi hayran bırakan mayokiniler #Bence
Ama bunlar çok guzel de. Ben giyemem kilom müsait değil 😯😢
Bikini giymiyorum ama yüksel bel bikini de moda olmuş daha ne diyeyim 🤣🤣
güzel olmuş ellerinize sağlık benim fovorim 3. yazı oldu sportif bir bikini harika olur <3
Bu göbekle sanmam giyeceğimi zayıf ve güzeller düşünsün bunu
Bizde isteriz o mayoları bikinileri ama göbeğim izin vermiyor I HATE SUMMERRRRRR😭
Hepsi çok güzel. Eğer açık olsaydım alırdım ama değilim.
Penti ürünlerin çok güzel görsel olarak ama çok pahalısın neden?
İpliler her zaman vazgeçilmez 😍 Çok güzeller ya hepsi🤔
4 tabiki yüksek bel özellikle basenliler için muhteşem 🤗
Kızlar daha bekleyin erkeklerin giydiği alevli şortların acısını kışın giyeceğimiz geyikli taytlar ile çıkaracağız '' Revenge So Closer ''
insan zayıf ve güzel olunca ne giyse yakışır. Ben hala kilolarımı nasıl saklayacağım? derdindeyim. Ahh, berbat bir durum bu.
Ben latin tarzı seviyorum fakat trdeki plajlarda garip bakılıyor.
Hepsi cok güzel ama yüksek bel bikini daha çok hoşuma gitti (4.)