İyide bunları zaten bizde biliyoruz ama böyle sütyen bulamıyoruz sıkıntı orda
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sütyenim tam bana gore tam oluyor ne eksik ne fazla , ama sabah uyaninca oh ne rahat demek imkansiz adi üstünde sutyen toparlamak icin siki duruyor zaten takmadan uyuyorum daha rahat
En önemlisi rahat olmalı göğüsleri ortada birleştirmeli ve şık olmalı sürekli askısı çıkan südyenlerden neffret ediyorum hep zor durumda bırakıyolar bizi 🙄
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Her yıkadığımda sütyenin şekli bozuldu bu kaçıncı değiştirişim yanlış mı yıkıyorum anlamıyorum ki?
Kızlar Ne Diyor
eğlenceli ve faydalı konu olmuş. ilk önce rahatlığı ardından modeli önemli benim için.
ya bir kere sınıf acayip sessizdi sütyen sıktı bende çektim ve geri bıraktım. ulan böyle bir ses yok sanki bomba patladı. çık ıtanmışdım
nasıl bir sesti ki kuzum hava sıkışması gibi mi bir kezde bende oldu ama yanımdaki kızlar duymuştu sınıfta
şak diye çıktı ama normalde öyle oluyodu yaa 😭😭😭
göğüslerin küçük mü senin de peki :/
tabi o zaman öyleydi
çok mu eskiden benim bahsettiğim yaş 17 ikendi :)
lise 2 veya 3 dü galiba
bnimde o yaşlardaydı aynen... kaç beden peki şu an seninkiler?
markalarda değişiyo bazen ama genel olarak 85 oluyo
Ne güzel ya benimki 24 yaşındayım 75 😔
hımm
dolgulu mu kullanıyosun
Malesef mecburum yani normal ölçünce 75 bille değil
Sen destekli mi kullanıyorsun
Evet destekli kullanıyorum
Göğüs yapın nasıl peki sütyen yokken mesela sarkık mı
çok fazla değil ama birazcık sarkık
Benimkiler küçük olunca sarkık değil bari 😂
Peki uç kısımları belirgin mi
evet
😕😕😕
Saol penti
Ya göğüslerin içine sığamayıp sütyenin üst tarafından pörtlemesine ne demeli 😒
İyide bunları zaten bizde biliyoruz ama böyle sütyen bulamıyoruz sıkıntı orda
Sütyenim tam bana gore tam oluyor ne eksik ne fazla , ama sabah uyaninca oh ne rahat demek imkansiz adi üstünde sutyen toparlamak icin siki duruyor zaten takmadan uyuyorum daha rahat
bir süre sonra his işi bence bu, doğru sütyeni bulduğunu anlamazsın hissedersin.
İlla bir yerden fışkırıyor ve hala doğrusunu bulamamak berbat bir şey.
Hangisini giyersem giyiyim altından sivilce çıkıo bünye kabul etmio ama mecbur 😕
straplez. rahat, hiç yokmuş gibi bir his uyandırmalı ama orada olmalı.
Peki neden orada olmalı derim o zaman
En önemlisi rahat olmalı göğüsleri ortada birleştirmeli ve şık olmalı sürekli askısı çıkan südyenlerden neffret ediyorum hep zor durumda bırakıyolar bizi 🙄
Her yıkadığımda sütyenin şekli bozuldu bu kaçıncı değiştirişim yanlış mı yıkıyorum anlamıyorum ki?
Sütyen yıkama topu kullan
Öyle bir şey var mı ya varsa alıyım bin kaç tane stok yapayım. Kfjdd
Bu konuda rahatlık önemli. Bazıları rahatsız ediyor. E doğal olarak toplum içinde de düzeltemiyoruz. O yüzden rahat bir şeyler şart.
memnunum. Yaklaşık iki yıldır aynı sütyeni kullanıyorum.
Aynı derken 😂
Penti iyi büstiyerleri özellikle oysho kadar güzel neredeyse
Flex bra çıktı sporcuyum harika bişeymiş fakat askılar ince olduğu için acıtıyor
Sütyen telinden nefret ediyorum. Sert sütyenden de nefret ediyorum. Bu 2 özellik iyi olursa benm için iyi sütyendir
Ay yeter be artık ne zaman memelere özgürlük diye bağıracağız kızlarr
Çok zor çok, hem rahat olacak, hem istediğin gibi olacak...
Ben straplez ve kapsız modelleri seviyorum. Tam bana göreler
Bence uyumadan once sutyen cikartmak saglik icinde yararli olacaktir. Surekli destek ile gunu gecirmek zararli olabilir
Test sonucum da çıkan sütyen, benim şu sıralar en sevdiğim devamlı onu giymek istediğim sütyendi 😊 Pentinin üstüne tanımıyorum bu konuda
Ne nefes almanı engelleyecek kadar sıkı, ne de içinde dans edecek yer kalacak kadar geniş olmalı; kapların içi tam dolmalı!
birçok keşke ile başlayan cümle kurabilirim ama susayım ben :)
Tam dik durduran ve fazla sıkmıyan rahat ustunde oldugunu bile hisetmiyecegin sekil
keşke bulabilsem :( bir sütyeni bir de erkeği seçemiyorum
Bütün bu seçenekleri içinde olan sütyen gelip beni bulsun lütfen. Çünkü ben onu bulamadım
11 yaşından beri kullanınca artık en iyisini secer hale geliyorsun
En rahatsız edici durum sütyenin ipinin kopması ve bunu fark edememek