
Allıkta en çok hangi renkleri tercih edersiniz?
Kırmızı tonları
Şeftali tonları
Pembe tonları
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Allıkta en çok hangi renkleri tercih edersiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kızlar Pembe tonları tercih ederler
Kullanmiyorum ama kullansam çok belli olmayan doğal duran al al bı pembe seçerdim
Aynen bencede. Pembe tonları bence çok daha güzel ve çok daha sade duruyor diye düşünüyorum ben.
Aynen bence de daha güzel
Şeftali tonları ışıltısız severim
Evet şeftali tonlarında güzel duruyor gerçekten. Ama benim genelde tercih ettiğim tonlar pembe tonları.
Şeftali tonlarını daha çok kullanıyorum.
Şeftali tonları
Evet şeftali tonlarıda bence güzel duruyor. Ama özellikle bence pembe tonları çok daha güzel duruyor diye düşünüyorum.
Soğuk pembe tonları
Evet pembe tonları bence çok güzel gözüküyor. Özellikle beyaz tene sahip iseniz çok daha hoş duruyor.
Bronz
Kırmızı güzeldir
şeftali tonları
Hepsini severim. <3