Selam Kızçeler🦋 Sizinde var mı şu malzemeyi kullanmadan, makyaj yapmam dediğiniz. Mesela benim için olmazsa olmaz makyaj malzemesi maskaradır.🌺

#ɾҽժ_աօʍɑղ'dan hepinize sevgiler💚
Selam Kızçeler🦋 Sizinde var mı şu malzemeyi kullanmadan, makyaj yapmam dediğiniz. Mesela benim için olmazsa olmaz makyaj malzemesi maskaradır.🌺

#ɾҽժ_աօʍɑղ'dan hepinize sevgiler💚
Makyaj yapmıyorum ama kızlar genellikle maskara çok kullanırlar. tek bildiğim bu :D bir de ruj ve eyeliner var ama ne işar yarıyorlar bilmiyorum 🙈
Heheh ☺️ olsun yine de teşekkürler yorumun için
Rica ederim ☺️
Ben genelde en çok rimel, eyeliner, fondöten, allık ve ruj birde göz kalemi kullanırım. Tüm bunlar olmadan makyajımı pek güzel bulmuyorum o yuzden benim icin vazgeçilmez bir makyaj malzemesi bunlar. Makyaj yapmayı çok seven biriyim çok abartı yapmam geneyae sade bir makyaj yapmayı tercih ederim. Doğallıktan ve sadelikten yanayım her zaman.
Cevap
4Cevap
Makyaj yapmaya üşeniyorum be kızçem🤭 Ama rujlara zaafim var.
Partnerime en çok aldığımı yazayım Mac Ruj, Maybelline maskara, Yves Saint Laurent krem.
Sevgilerimle 🌹
Makyaj yapmıyorum. Parfüm dersen mevsimine göre Armani Gio, Versace Eros, Dior Sauvage ve JPG Le Male kullanıyorum.
Far kullanmadan olmaz benim için bide ruj çok severim gloss severim allık severim.
RİMEL. Kesinlikle kirpiklerim uzun olmasına rağmen rimel sürmediğimdee eksik hissediyorum.
Gozlati morlugumve güneş lekelerim için kapatıcı
Kesinlikle ruj göz kalemi ve allık
Eyeliner, allık, ruj.
Jöle. Jolesiz çıkmam abi 😂
Traşdan sonra kolonya sadece 🤷🏻♂️
Maskara
Ruj
Fondöten
maskara ve ruj
Eyeliner ve rimel
Rimel, ruj, oje😊
Note BB krem.
rimel
eyeliner
Rimel
B. B krem rimel far
Rujj
Gloss ♡.
Maskara ve eyeliner
Göz kalemi
Rimel ruj
Maskara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?