Güzellik & Bakım Resimdeki ruju hangi renk dudak kalemiyle çerçevelesem güzel olur? _Katherina Takip Et Yoda Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Kiss me more 004 Güncellemeler+1 yıl Ulan karılar nerdesinizzz 😂 Güncellemeler+1 yıl Ppye d Resimdeki ruju hangi renk dudak kalemiyle çerçevelesem güzel olur? Cevapla Ruj Soruları Resim Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 965 cevap paylaştı. evet güzel olur 0 0 Yorumla
PATRON79 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 98% +1 yıl çok abartı bir renk. zaten kendi hali bile fazlayken birde bunu çerçeve çekersen soytarıya dönersin... 0 9 Yorumla Adsızyorumcu +1 yıl Abi senin her yorumuna kahkaha atıyorum neden ya 😂 Yorumla PATRON79 +1 yıl @Adsızyorumcu huyum kursun çok iyiyim o yüzden :D Yorumla _Katherina +1 yıl Diğer nude yani doğala yakın tonlar yüzümde çok soluk bir ifade oluşturuyor. O yüzden sordum Yorumla Adsızyorumcu +1 yıl Bugün birkaç kere daha gene denk geldim. Espri yeteneğin baya iyi Yorumla PATRON79 +1 yıl @Adsızyorumcu o zaman takip edersin artık. bu dşüncende yalnız değilsin baya benzer yazan oluyor :D Yorumla PATRON79 +1 yıl @_Katherina alınma sakın güzelsin ama ruj konusu dediğim gibi... Yorumla _Katherina +1 yıl Ppye de koydum Yorumla PATRON79 +1 yıl @_Katherina hayırlı uğurlu olsun ne diyelim.. Yorumla _Katherina +1 yıl Yav onu demiyorum neyse 😂😂 teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
evet güzel olur
çok abartı bir renk. zaten kendi hali bile fazlayken birde bunu çerçeve çekersen soytarıya dönersin...
Abi senin her yorumuna kahkaha atıyorum neden ya 😂
@Adsızyorumcu huyum kursun çok iyiyim o yüzden :D
Diğer nude yani doğala yakın tonlar yüzümde çok soluk bir ifade oluşturuyor. O yüzden sordum
Bugün birkaç kere daha gene denk geldim. Espri yeteneğin baya iyi
@Adsızyorumcu o zaman takip edersin artık. bu dşüncende yalnız değilsin baya benzer yazan oluyor :D
@_Katherina alınma sakın güzelsin ama ruj konusu dediğim gibi...
Ppye de koydum
@_Katherina hayırlı uğurlu olsun ne diyelim..
Yav onu demiyorum neyse 😂😂 teşekkür ederim
Çok güzel bir renk bence böyle kullanabilirsin
hintli olan mısın
Çok hoş be