Güzellik & Bakım Makyajı abartıp palyaçoya dönenlere ne söylemek istersiniz? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Makyajı abartıp palyaçoya dönenlere ne söylemek istiyorsunuz? Hadi herkesin dış sesi olcak bu soru.Bu görseldeki palyaço makyajı bir sanattır, buna bir şey demenize gerek yok 😂#EdamedaMakyajTrendleri 💄 #MaybellineNewyork 💋 Güncellemeler+1 yıl Güncel 🤡 Makyajı abartıp palyaçoya dönenlere ne söylemek istersiniz? Cevapla Makyaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 965 cevap paylaştı. bir şey demek istemem kendi bedenleri kendi hayatları.. ama doğal kız daha iyidir 0 makyaj 1 0 Yorumla
_AѕlanBey_ Takip Et Xper 2 Yaş: 35 , eic 79% +1 yıl Demek ki onlar da öyle kendini güzel sanıyor ne diyelim kadınları eleştirmek haddimiz değil ☺️ 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl apukurya maskarasırahmetli babannemin lafıdır 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yanacaksınız hepınız yanacaksınız 1 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 331 cevap paylaştı. Maymuna donmussun derim 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 604 cevap paylaştı. az yapsınlar bence 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
bir şey demek istemem kendi bedenleri kendi hayatları.. ama doğal kız daha iyidir 0 makyaj
Demek ki onlar da öyle kendini güzel sanıyor ne diyelim kadınları eleştirmek haddimiz değil ☺️
apukurya maskarası
rahmetli babannemin lafıdır
Bir şey demiyorum kendi tercihleri
bir sirkte işe başlamasını :D :D
haftasonuda çalışıyor musun
Yanacaksınız hepınız yanacaksınız
Bu az olmuş biraz daha yap
Boya badana mı yaptın derim
Komik görünüyorlar
Maymuna donmussun derim
Her şeyin bir sınırı vardır.
az yapsınlar bence
Filli boya...
Komik görünüyorlar
Bence doğallık en iyisi