Küçükken makyaj yapmak için hevesli miydiniz? Makyaj hevesi küçüklükten mi gelir?

#maybelline
Küçükken makyaj yapmak için hevesli miydiniz? Makyaj hevesi küçüklükten mi gelir?

#maybelline
Farkında bile değildim ben sonradan keşfettim 😃
:)
Çok teşekkürler...💓✨☕
Ben erkek olduğum için öyle dertlerim de yoktu
Rahatlık
Cevap
2Cevap
Sadece anneme özenirdim 💅🏻 halen de özeniyorum 😄
Hep öyle :)
Özenirdim ve annem makyaj yapmadığı için sulu boyayla kendime makyaj yapardım.
Ne kadar tatlı :)
Özenirdim ama büyüyşnce makyajın okadarın güzelbişey olmadıgını gördüm
Hiç özendiğimi, yapmak istediğimi hatırlamıyorum, hayır.
Ben şakasız 14 yaşında makyaja başladım ve sanırım 16 gibi profesyonelleştim acayip iyiyim😎🗿
Güzel bir özellik
tıraş olan babama özenirdim : )
İlginç
Hangi kız çocuğu özenmemiştir ki? 🤔🙄🤷♀️
İşte asıl soru
Ablamlar yüzünden evet özenirdim.🤭
Ben de
Hem de çok özenirdim sjsjjsjs
Hepimiz aynı
annemi izlerdim hala efsane makyaj yapar mesela.
Çok güzel bir özellik bu
Hayır topuklu da yiymezdim
Hayır hiç ozenmedim hâlâ da öyleyim
palyancolara evet..
özenirdim
Ozenmezdim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar