Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada maybelline denedim çokta güzel kapatıyor ama çabuk bitiyo. Maddi durumum yetmiyor mlsf o yüzden buralara düştükkk
Lovely mi alıyım Revolution mı alayım. Gerçekten kapatıyor olması lazım ve kalıcı olması lazım. Gerçi fiyat performans tabi ama hangisini alayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Lovely çok oksitleniyormuş revo ise çok kuru oluyormuş ama iyi nemlendirince güzzel oluyormuş ben de revo alacağım
Oksitlenmek ne demek tam olarak ben ablamdan kullandım gayet iyiydi aslında kalıcı da baya
Rengi değişiyor turunculaşıyor koyulaşıyor yani
abi düzgün kapatıcı bulan bana da önersin lütfen canım çıktı araştırmaktan
Bulucaz aşko inanıyorum 💅💅
Tabi kii revolution! lovely çok oksitleniyor sakın alma
Ya da fit me kapatıcı ama tavsiyem kesinlikle revolution
Niye? Çok mu çirkinsin?
SÖDMÖANSÖANSÖAJSMAHSJA AYYYYNEN KUSURLARIMI ANCA KAPATIR DEDİM VAR MI TAVSİYE AMNSMANSMABSMABSMABS
Önce astar çek.. Gece karşıma makyajsız çıkma.
Bu ne özgüven o**unun doğurduğu
Yanılıyorsun.. Sen annem değilsin..