Eyelineri daha çok tek çizgi şeklinde mi, yoksa yeni trend olan çift çizgi tarzı mı seviyorsunuz?

Eyelineri daha çok tek çizgi şeklinde mi, yoksa yeni trend olan çift çizgi tarzı mı seviyorsunuz?

Çift çizgi konu mankeni kusursuz bir güzelliğe sahip olduğu için çift çizgi de güzel olmuş... Ama diğer kızlarda çok da güzel olmayabilir.. Benim oyum klasikten yana 😜
Cevap
7Cevap
çift çizgi bence
VAAAAAAV! Çift çizgiyi ilk defa gördüm. Ürkütücü olduğu kadar çarpıcı ve çekici görünüyor.
Çift eyeliner anca clubta falan cekilir. Genelde günlük kullanım için tek çizgi yani normal olarak.
Tek çizgi seviyorum.
Tek çizgi kesinlikle.
Göz kalemi yeterli bence
Tek çizgi iyi. Çift itici oluyor genelde.
Tek çizgi
Tek çizgi
İkisi de tercihim
Tek çizgi
1+1= 3 ettigi icin ben dört cizgi cizerdim
Tabikide cift
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?