Eskidi kadar tek düze makyaj yok sanki. Bence kızlar renkli makyajları daha çok seviyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

#maybelline
Eskidi kadar tek düze makyaj yok sanki. Bence kızlar renkli makyajları daha çok seviyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

#maybelline
Bende renkli sevenlerdenim. Yaşım gençken daha çılgın tarzlar denerdim. Bazen çok hoşuma gidenleri uyguluyorum. Bu görsel de fena değil. Bir ara deneyeceğim. Makyaj yapmayalı bayağı olmuş. Bir yere çıktığım yok. Gerekesiz bulduğum için. Gezmekte lazım. Süslenmekte.
Evet gezmek lazım
Bu arada çok beğendim makyaj görselini kendime de aldım. Bir ara bu makyajı deneyeceğim. 😊 çok tarzım.
Evet popüler olmaya başladı sanırım ama tek renk güzeldir her zaman
Evet yavaş yavaş popüler oluyor :)
Cevap
4Cevap
Benim için göz makyajı maskara sürmektedir. Çok sevmesemde popüler olduğu bir gerçek
Bende bayılırım harika gelir gözüme
Evet 😍
Olmasın ya. Gereksiz abartı duruyor bence.
Partilerde uygun olur
soft makyajlar favorimm
Bazıları soft sever :)
Seviyorum yeni trendleri
Ben de öyle
benım hosuma gıtmıyor cocukca bulutyorum
Denk gelmedim
Fazlalık gibi durmayan hər makyaja bayılırım.
zaten öyle
Evet
Renkli eyeliner bayılırım
Hangi markayı kullanıyorsun
Simdi pek kullanmıyorum daha gençken renklirimel de kullanırdım pastel marka
Doğallıktan çok uzak
Göbekti, göğüstü derken gözlere sıra gelmiyor 😂
Her şeyin bir sırası var
Göz göze gelene kadar geçişmiş oluyoruz 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar