Güncellemeler
+1 yıl
Güncels
Eyeliner çekmek için aparat kullanır mısın, yoksa aparatsız tek seferde çekebilir misin?

Her şeyim tektir. Sevdam tek, vatanım tek, varlığım tek (benden baska yok olsa ikizim olurdu) ve eyelinerım tek o zamannn İbrahim Tatlises tek tek hep yek sek sek oynayalim mi aşkım 🤣🤣
🤣🤣🤣
Cevap
1Cevap
Bence aparatsız daha kolay olur
Ben ikisinde de çok kötüyüm, farlarla deniyorum, onda da aşırı kötü yapıyorum. O yüzden eyeliner görünümünü bıraktım
Hiç bir şey kullanmıyorum. Fırça ile de kalemle de eye liner çok güzel çekerim.
Eyeliner aparatla çekemiyorum. Renkli farlarla eyeliner görüntüsü vermeyi seviyorum.
bu işin ustası sensin eda
Aparatlıda aparatsızda beceremem.
Bantla daha güzel oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?