Dikkat! ⚠️ Bu ipuçlarını uyguladıktan sonra sosyal medyada ‘’kirpiklerin gerçek mi?’’ mesajları alab
Güzellik & Bakım ‘Kirpiklerin Gerçek mi?’ Diye Soracaklar: Bakışlarda Sürreal Değişim Sağlayacak 6 İpucu (Sayfa 3) Maybelline New York Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3212 ‘Kirpiklerin Gerçek mi?’ Diye Soracaklar: Bakışlarda Sürreal Değişim Sağlayacak 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
analcıkız23 Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Kirpikler yüz bölgesinde en dikkat çekici yerlerdendir. Değişim güzel olurdu. 0 0 Yorumla
hdeliflixcehennemi Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl işte aradığım rimel teşekkürler emeği geçenler😊😊 0 0 Yorumla
lαtíвulєє Takip Et Xper 1 Yaş: 102 +1 yıl Çok güzel gerçekten bi kadının yüzünde en dikkat çeken yer kirpikleri. 0 0 Yorumla
kitapkokanev Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl maskarasız makyaj olmaz bu üründe güzele benziyor 0 0 Yorumla
Gamzelimelekkız Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bu maskara yeni çıkmış çok güzel diyorlar denemek lazım 0 0 Yorumla
paarçaalyanpuma Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Maybelline benim 15 yıldır kullandığım rimel markam. Severek kullanıyorum 0 0 Yorumla
manyakk1kiz Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel bence maskarasına hayat düşünemiyorum 0 0 Yorumla
Zeynep0215929 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Maskaralarınız çok güzel gözlerimi alerji etmeyen tek marka 0 0 Yorumla
Yorucuhayat2 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Cidden Maybelline'in yeni maskarası harika bir şey ya mükemmel bir etkiye sahip 0 0 Yorumla
Wpjdmdm Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Maybelline gerçekten maskara konusunda en iyi markalardan biri 0 0 Yorumla
Just_ecrin_askom Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl 62782 cm kirpiklerin neresi doğal ama ürünleriniz seviyorum 0 0 Yorumla
luckydry Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bende kullanıyorum bu ürünü çok güzel çok memnunun 0 0 Yorumla
kamazafer Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bence doğal güzellik bambaşka pek sevmiyorum makyajı 0 0 Yorumla
alinid Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Maskaranın duruşunu bir türlü sevemedim sadece kıvırıp çıkıyorum 0 0 Yorumla
cutєmαcαrσn Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl İpek kirpik tercih ederim. Rahat ve kullanışlı. 0 0 Yorumla
Ateş5207 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Rumeli günde 3 gunde 9 kere sürüldüğü takdirde 1 cm kadar uzuyor 0 0 Yorumla
Birolgun Takip Et Xper 2 Yaş: 44 +1 yıl Güzel ipuçları vermişsiniz teşekkür emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
nidrammss Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Doğru ürün ve doğru kullanım ile istediğiniz etkiyi elde edebilirsiniz 0 0 Yorumla
ÖgretmenN_ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bu markadan iyisi yok ya gerçekten, ne akıyor ne çıkıyor 0 0 Yorumla
soslumakarnayicem Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl maybelline new york'tan baska marka kullanamiyorum o kadar kaliteli ve guzel ki anlatamamm 0 0 Yorumla
Cılgıngirlm Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ben düzenli jajoba yağı sürüyorum gercekten cok guzel oluyo 0 0 Yorumla
merveeeeeemerve Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Kesinlikle maybeline kullanılması gereken bir rimel 0 0 Yorumla
Zeynepyldzzz Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Herseyim ama nasl Hangi makyaj malzemeni kullanacaıgımı bilmiyorum 0 0 Yorumla
iremseher Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl kirpik bi kadının gözlerini öne çıkarıyor o yüzden önemli bir adım 0 0 Yorumla
Juliana128 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl MerhabaMaskaralarınız gerçekten harika ötesi, çok severek kullanıyorum.💜 0 0 Yorumla
mutlulanda Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Maskaralarınız gerçekten harika ötesi, çok severek kullanıyorum. 0 0 Yorumla
Broken__heart1234 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Kirpiklerim doğuştan çok gzyel maşallah 🤲🏻🧿🧿🧿 0 0 Yorumla
Matmazelüzgün Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Maybelline New York lash sensation benim tek favorim 0 0 Yorumla
senay-korkmaz Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl favori markamın bu maskarasını da alacağım hemen 0 0 Yorumla
zeyneo_1 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Benimde hemen almam lazım herkes çok memnun gözüküyor 0 0 Yorumla
Cerenbyr17 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Çok güzel duruyor kirpikler gerçekten çok kullanışlı bir şey çok memnunum tavsiye ederim 0 0 Yorumla
Blackangel10 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Takma kirpik vs bana abartı geliyor o yüzden orjinal olan daha güzel bence 0 0 Yorumla
Mdjkdmdjsısk Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl İhtiyacm yok zaten uzunlar ve rimell sürünce takma gibiler 0 0 Yorumla
pelinkomrc Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bu ürünü herkese tavsiye ederim. Türkiye 2. si bir sporcudan (benden) söylemesi. :) 0 0 Yorumla
Sultanygr Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Sadece maskara ve dudak parlatıcısı kullanan ben bunu denemeliyim 0 0 Yorumla
MeLiSa091 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Denicem çok hoşuma gitti özellikle maskara olan ☺️👍 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok güzel gösteriyor aslında gözleri. Gözlerim renkli ortaya çıkartmak için rimel de şart aslında ama doğallık tabiki de öncelik diyorumm 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Kirpikler yüz bölgesinde en dikkat çekici yerlerdendir. Değişim güzel olurdu.
işte aradığım rimel teşekkürler emeği geçenler😊😊
Çok güzel gerçekten bi kadının yüzünde en dikkat çeken yer kirpikleri.
maskarasız makyaj olmaz bu üründe güzele benziyor
Bu maskara yeni çıkmış çok güzel diyorlar denemek lazım
Maybelline benim 15 yıldır kullandığım rimel markam. Severek kullanıyorum
Çok güzel bence maskarasına hayat düşünemiyorum
Maskaralarınız çok güzel gözlerimi alerji etmeyen tek marka
Cidden Maybelline'in yeni maskarası harika bir şey ya mükemmel bir etkiye sahip
Maybelline gerçekten maskara konusunda en iyi markalardan biri
62782 cm kirpiklerin neresi doğal ama ürünleriniz seviyorum
Bende kullanıyorum bu ürünü çok güzel çok memnunun
Bence doğal güzellik bambaşka pek sevmiyorum makyajı
Maskaranın duruşunu bir türlü sevemedim sadece kıvırıp çıkıyorum
İpek kirpik tercih ederim. Rahat ve kullanışlı.
Rumeli günde 3 gunde 9 kere sürüldüğü takdirde 1 cm kadar uzuyor
Güzel ipuçları vermişsiniz teşekkür emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Doğru ürün ve doğru kullanım ile istediğiniz etkiyi elde edebilirsiniz
Bu markadan iyisi yok ya gerçekten, ne akıyor ne çıkıyor
maybelline new york'tan baska marka kullanamiyorum o kadar kaliteli ve guzel ki anlatamamm
Ben düzenli jajoba yağı sürüyorum gercekten cok guzel oluyo
Kesinlikle maybeline kullanılması gereken bir rimel
Herseyim ama nasl Hangi makyaj malzemeni kullanacaıgımı bilmiyorum
kirpik bi kadının gözlerini öne çıkarıyor o yüzden önemli bir adım
Evet doğru markayla, doğru teknikle mümkün...
Merhaba
Maskaralarınız gerçekten harika ötesi, çok severek kullanıyorum.
💜
Maskaralarınız gerçekten harika ötesi, çok severek kullanıyorum.
Kirpiklerim doğuştan çok gzyel maşallah 🤲🏻🧿🧿🧿
Maybelline New York lash sensation benim tek favorim
favori markamın bu maskarasını da alacağım hemen
Benimde hemen almam lazım herkes çok memnun gözüküyor
Çok güzel duruyor kirpikler gerçekten çok kullanışlı bir şey çok memnunum tavsiye ederim
Takma kirpik vs bana abartı geliyor o yüzden orjinal olan daha güzel bence
İhtiyacm yok zaten uzunlar ve rimell sürünce takma gibiler
Bu ürünü herkese tavsiye ederim. Türkiye 2. si bir sporcudan (benden) söylemesi. :)
Sadece maskara ve dudak parlatıcısı kullanan ben bunu denemeliyim
Denicem çok hoşuma gitti özellikle maskara olan ☺️👍
Çok güzel gösteriyor aslında gözleri. Gözlerim renkli ortaya çıkartmak için rimel de şart aslında ama doğallık tabiki de öncelik diyorumm
Tüm tum onerileri yapiyorum ve gercekten daha etkili oluyor
Bu markayı denemek için sabırsızlanıyorum
Daha keskin ve daha asena bakışlar için
Kızlar için iyi görünüyor bakım şart
Kadınların işine yaradığı çok belli :D
En sevdiğim markadır hem hesaplı hem kaliteli
Bu işlerden pek anlamam 😂
Bütün hepsini yapmak çok yorucu değil mi?
Abi kadınların her yeri yapma oldu zaten
Cevre deki kullananlar da güzel diyor
Kaliteli ürün muhakkak kullanıyorum
Bana zaten soruyolarki 😂 Allah vergisi
Kadınların işine yarayacak gibi
Kadınların dikkatini çekecek bir paylaşım.
Erkekler kullanabiliyor mu
Uzun kirpik yakışıyo agaa
Ben de bu markayı kullanıyorum
Ne buluyorsunuz bu tür şeylerde 😅
Bu maskara kaliteli bir ürün belli..
öncesi ve sonrası arasında çok fark var
güzel bence olmuş elinize sağlık
Devamlı ama devamlı doğallıktan yanayız :)